Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@13:29:10 GMT

«یعقوب هوشیار» شهردار تبریز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۴۴۵۴

«یعقوب هوشیار» شهردار تبریز شد

آذربایجان شرقیبه گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی تبریز در جلسه امروز سه شنبه که برای انتخاب شهردار این کلانشهر تشکیل شده بود، از بین ۲ گزینه برای تصدی کرسی شهردار، یعقوب هوشیار را با هفت رای به عنوان شهردار انتخاب و معرفی کردند.

در این جلسه «سعید شریف زاده» نیز موفق به کسب ۶ رای از آرای اعضای شورای اسلامی این شهر شد و از نشستن بر کرسی شهرداری تبریز بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشیار متولد سال ۱۳۵۶ بوده و در سال ۱۳۸۸ در دوره ای که علیرضا نوین شهردار تبریز بود، وارد مجموعه شهرداری شد و در ابتدای کار، مدیریت شهرداری منطقه ۱۰ تبریز را بر عهده گرفت.

وی دارای مدرک دکترای عمران از دانشگاه تبریز و کارمند رسمی شهرداری است و عضویت در هیات‌ مدیره سازمان نظام مهندسی استان و کارشناسان رسمی دادگستری، ریاست کمیسیون ژئوتکنیک آذربایجان‌شرقی، عضویت در هیات مدیره هیات موتورسواری و اتومبیل سواری استان، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب کشور (شهریور ماه ۱۳۹۶ )، عضویت در کارگروه عمران ستاد بازسازی عتبات عالیات و مدیریت عامل موسسه سردار قاسم سلیمانی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از سوابق وی بوده و هم اکنون شهردار منطقه 19 تهران است.

پیش از این «مظفر سلیمانی» و «اکبر غفاری» نیز از گزینه‌ های نهایی برای تصدی کرسی شهرداری تبریز بودند که از حضور در این سمت انصراف داده بودند.

سردار شریف زاده، از فرماندهان دوران دفاع مقدس تبریز و عضو هیات رییسه فدراسیون کاراته، رییس هیات اسکی نیروهای مسلح ایران و رییس هیأت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام، پیش از این معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت بود و آخرین مسئولیت او نیز مدیرعاملی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در دوره‌ی مدیریت قالیباف بود.

کلانشهر ۱.۹ میلوین نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز شورای اسلامی شهر تبريز شهرداری تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز شورای اسلامی شهر تبريز آذربایجان شرقی تبریز شورای اسلامی شهر تبريز شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • فصل جدید آبی
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است