Web Analytics Made Easy - Statcounter

مینا نُصوحی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: ششمین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال هکاتم دامغان، برگزیدگان خود را شناخت و نتایج داوری آثار بخش رقابتی و ویژه جشنواره اعلام شد. 

وی به نفرات برگزیده اشاره کرد و گفت: در بخش لوگو جشنواره حامد کسایی نسب نفر اول، رضا شفیعی به عنوان نفر دوم و زینب کیقبادی شایسته تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نصوحی ادامه داد: حمیدرضا زُبِیری، ادریس جمالی و سارا بنایی در بخش پوستر به ترتیب اول، دوم و شایسته تقدیر و در بخش نقاشی دیجیتال نیز هدیه‌ یزدانی‌نیا نفر اول، نسیم صفوی دوم و حسن مَردوخی به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند. 

وی به برگزیدگان بخش لوگو موشن اشاره کرد و گفت: نفر اول این بخش امین زیلویی، سپیده معلم نفر دوم و غزاله عرفانی شایسته تقدیر شد، همچنین در بخش موشن گرافیک سپیده معلم، امین زیلویی و صالح حکمتی فر به ترتیب اول، دوم و شایسته تقدیر شدند. 

نصوحی خاطرنشان کرد: در بخش عکاسی تبلیغاتی ششمین دوره از جشنواره دانشجویی هکاتم، سارا بنایی نفر برگزیده شد، همچنین در بخش عکاسی پرتره، منیتا سمیعی اول و مهزیار مهدی‌پور رتبه دوم را کسب کردند و مهدی‌پور و سامان خدایاری در بخش عکاسی آزاد اول و دوم شدند. 

وی افزود: در قسمت فیلم داستانی این جشنواره، اثر "فیلم دیگری" رتبه برتر را کسب کرد، فیلم "کانیبال" اثر مهتاب فرهادی دوم و فیلم "روایتی از یک خاک‌سپاری" اثر امیر صدیق سوم شد. 

دبیر ششمین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال هکاتم دانشگاه دامغان گفت: این جشنواره با حضور یکهزار و ۱۵۰ اثر از دانشگاههای سراسر کشور با هدف توجه ویژه به دستاوردهای هنری دانشجویان و نگاهی تازه به قابلیت‌های ویژه آثار دانشجویی در حوزه هنر، از تاریخ ۹ اسفندماه آغاز شد و شب گذشته با برگزاری اختتامیه به کار خود پایان داد. 

به گزارش ایرنا، بخش رقابتی این جشنواره در شاخه‌ فیلم شامل فیلم داستانی، مستند، فیلم تجربی و ویدیوآرت، در شاخه عکس شامل پرتره، عکس تبلیغاتی و موضوع آزاد و در زمینه گرافیک و انیمیشن دیجیتالی شامل نقاشی دیجیتال، هویت بصری، موشن گرافیک، لوگوموشن، انیمیشن داستانی، پوستر و لوگو برگزار شد. 

جشنواره هنرهای دیجیتال در سه دوره به صورت استانی برگزار و امسال برای سومین بار در سطح ملی برگزار شد. 

هکاتوم از نام‌های قدیم شهر دامغان است که به منظور پیوند این جشنواره ملی با ریشه فرهنگی این منطقه، نام هِکاتوم برای آن انتخاب شده است.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری انیمیشن دانشجو جشنواره حوزه هنری دامغان دانشگاه فیلم جایزه عکس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری انیمیشن دانشجو وزارت علوم تحقیقات و فناوری انیمیشن دانشجو جشنواره حوزه هنری دامغان دانشگاه فیلم جایزه عکس شایسته تقدیر جشنواره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر

در روز دوم و پایانی مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل به میزبانی نجف آباد اصفهان، ورزشکاران شاخه اسپیداسلالوم و بتل برای کسب ۳ رده برتر تلاش کردند.

در رده سنی بالای ۱۹ سال شاخه اسپید اسلالوم رضا لسانی دارنده مدال طلای قهرمانی جهان پس از امیرمحمد سواری و سبحان خسروانی بر سکوی سوم ایستاد تا مهم‌ترین اتفاق و حادثه این دوره از مسابقات رقم بخورد.

همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال متین نجفیان و علی پناهی برگزار کننده دیدار نهایی بودند که در نهایت عنوان نخست از آن نجفیان شد و پناهی به جایگاه دومی قناعت کرد. پس از این ۲ نفر، مقام سومی به حسین علی عظیما رسید.

در شاخه بتل رده سنی بالای ۱۹ و زیر ۱۹ سال ورزشکاران رودرروی یکدیگر قرار گرفتند تا نفرات برتر این رویداد مشخص شوند.

امیر محمد طبرسی، محمد جواد وکیل الرعایا و سید محمد معین حسینی توانستند ۳ سکوی برتر این مسابقه را در رده سنی بالای ۱۹ سال به خود اختصاص بدهند.

همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال در رقابتی مهیج و دیدنی سه نفر برتر این مسابقه را کوروش مصطفوی، پارسا سیاری ارانی و محمد رسا کشاورزی تشکیل دادند.

گفتنی است روز گذشته (پنجشنبه) مسابقات در بخش بانوان برگزار و در مهمترین اتفاق ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو دست به کار بزرگی زد و ضمن کسب جایگاه نخست رکورد ملی ایران را که پیش‌تر در اختیار خودش بود ارتقا داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند