Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمامی افراد فعال در حوزه فروش و خرید ارز دیجیتال و بازارهای مالی به این موضوع آگاه هستند که اخبار نقش پر رنگی در رشد یا ریزش بازار های مالی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، اخیرا بیشترین ریز قیمت در ارزهای دیجیتال با رخ دادن جنگ بین روسیه و اوکراین اتفاق افتاد. اما راهکارهایی برای جلوگیری از ضرر زیاد در این ریزش ها وجود دارد که به توصیه صرافی ارز دیجیتال پینگی به آدرس سایت https://pingi.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
co  پنج مورد از این راهکارها را بررسی کردیم.  بازارهای مالی همواره صعودی نبوده و گاها با ریزش های شدید هم مواجه میشوند. به همین علت سرمایه گذارانی که رفتار درست و آگاهی کافی نداشته باشند دچار زیان های جبران نشدنی خواهند شد. اما توصیه افراد با تجربه بالا در بازارهای مالی میتواند استراتژی و رویکرد مناسبی به شما بدهد تا از ضرر بیشتر جلوگیری کنید. پس اگر قصد فروش و خرید ارز دیجیتال را دارید نکات زیر را طبق صحبت های مدیر عامل صرافی پینگی رعایت کنید. 1. استراتژی معاملاتی داشته باشید اول از همه تکلیف را با خودتان مشخص کنید. قرار است در این بازار خرید و فروش روزانه کنید، نوسان گیری داشته باشید (آربیتراژ گیری)، یا یک هولدر hodler  باشید؟ اگر استراتژی مناسب خود را پیدا کنید؛ دقیقا بدانید قصد خرید و فروش چه رمز ارزهایی و برای چه بازه زمانی را دارید و به نسبت آن در بازار فعالیت کنید پس با هر ریزش و یا صعود در بازار دچار هیجان و یا ترس نمی شوید و موفق تر خواهید بود. 2. از حد ضرر یا استاپ لاس (Stop Loss) استفاده کنید در صورتی که قیمت مناسب برای خرید را با تحلیل تکنیکال پیدا کردید و میتوانید نقاط مناسب ورود و خروج از معامله را تشخیص دهید؛ حتما توصیه می کنیم از طمع کردن بپرهیزید و از استاپ لاس برای معاملات خود استفاده کنید. Stop limit  و OCO دو امکان سفارش گذاری در بازارهای معاملاتی و صرافی های حرفه ای نظیر بایننس هستند. البته صرافی پینگی هم از اولین بازار معاملاتی های ایرانی بود که از ابتدای فعالیت خود این دو قابلیت را برای معامله گران فراهم نموده بود.  پس حتما با رعایت حد سود و ضرر از این امکانات استفاده کنید تا جلوی ضرر بیش از حد را بگیرید. 3. دچار FOMO نشوید هنگام ریزش های شدید در بازار ارز دیجیتال اکثر افراد مبتدی دچار ترس و وحشت شده و دارایی های خود را با عجله و بدون توجه به استراتژی معاملاتی خود میفروشند. اما بعدا شدیدا از این فروش های هیجانی پشیمان میشوند. معاملات مالی و خصوصا خرید و فروش ارزهای دیجیتال با نوسانات زیادی همراه هست و به همین دلیل نیازمند صبر و مدیریت احساسات است. فروش های هیجانی نه تنها به خودتان ضربه میزند بلکه باعث ریزش بیشتر در بازار میشود. پس طبق برنامه و استراتژی پیش برید و هیجانی عمل نکنید. 4. بلند مدت فکر کنید عموما استراتژی هولد مناسب افرادی است که نمیخواهند درگیر خرید و فروش مداوم و یا ترید شوند. علاوه بر آن مناسب افرادی است که با تحلیل تکنیکال و فاندامنتال آشنایی کافی ندارند. امن ترین روش برای افراد کم تجربه جهت ورود به دنیای کریپتو، خریدن و نگهداری یک یا چند رمز ارز برای بلند مدت می باشد.  5. بپذیرید اصلاح بازار اجتناب ناپذیر است بازار سالم چرخه ای طبیعی افت و خیز دارد، پس آرامش خود را حفظ کنید و نترسید. اگر یک بازار دائما صعودی باشد باید از آن ترسید.  زمانی که قیمت ارز دیجیتال مثل بیت کوین و یا سایر آلت کوین ها، 10 درصد یا بیشتر دچار افت شوند اصلاح بازار اتفاق افتاده است.  اگر افت قیمت ناشی از اخبار و حوادث نباشد حتما مجدد صعودی خواهد شد. اما در صورتی که اتفاقات ناگهانی مثل جنگ و یا اخبار باعث ریزش بازار شده بود حتما با انجام تحقیقات لازم استراتژی خود را تغییر دهید./علیرضا هفت برادران - مدیر عامل صرافی پینگی

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا جنگ روسیه ارز سرمایه بازار خرید و فروش خرید و فروش ارزهای دیجیتال ارز دیجیتال خرید و فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا و سکه در شروع نخستین روز هفته با روند کاهشی بازگشایی شد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، روند قیمت در بازار طلا با کاهش چشمگیر قیمت دلار همراه شد و افت میلیونی قیمت‌ها را برای بازار فلز زرد به دنبال داشت.

روز شنبه افت قیمت دلار به همراه کاهش محدود اونس جهانی طلا، بازار طلا و سکه را یکدست نزولی کرد. این کاهش قیمت، مثقال طلا را بعد از گذشت بیش از یک ماه به کانال ۱۴ میلیونی برگرداند.

فعالان بازار طلا با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی در دو روز آینده، انتظار تغییر قیمتی خاصی در طلای جهانی ندارند، اما معتقدند اگر مدیریت بانک مرکزی در بازار ارز ادامه پیدا کند، باید منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز باشیم.

قیمت نقره همپای طلا ارزان شد

گفتنی است اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۳۳۸ دلاری در حال معامله است. اونس جهانی نقره نیز روی قیمت ۲۷ دلار و ۲۲ سنت ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ با رقم ۵۴ هزار و ۱۲۰ تومان معامله می‌شود و کاهش هزار و ۵۹۰ تومانی پیدا کرده است.

سکه بهار ۳۸ میلیونی شد

قیمت سکه امامی روز شنبه ۸ اردیبهشت بیشترین کاهش قیمت در قطعات سکه را داشت. این قطعه با کاهش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی، به کانال ۴۱ میلیونی برگشت و روی رقم ۴۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی بسته شد. سکه‌ بهار با افت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی در کف کانال ۳۸ میلیونی معامله شد.

گفتنی است قیمت نیم‌سکه با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی با رقم ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی معامله و قیمت ربع‌سکه با افت ۷۰۰ هزار تومانی روی رقم ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی بسته شد. قیمت سکه گرمی روز شنبه ۴۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد و با قیمت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه با افت قیمت همراه شد

قیمت طلا در اولین روز معاملاتی هفته کاهشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۳۷۸ هزار تومان کاهش داشت و یک کانال عقب‌نشینی کرد و با قیمت ۱۴ میلیون و ۸۹۳ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۸۵ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۳۸ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز روی رقم سه میلیون و ۳۹۲ هزار تومان ایستاد.

حباب سکه روز شنبه در تمام قطعات کاهش پیدا کرد. حباب سکه امامی ۵۴۵ هزار تومان، سکه بهار ۴۷۲ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۲۲۳ هزار تومان، ربع‌سکه ۵۱۲ هزار تومان و سکه گرمی ۳۰۸ هزار تومان کاهش داشت.

۲۲۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900315

دیگر خبرها

  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • ۴ دلیل ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه و نقره داغ شدن خریداران
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟