Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان به استفاده غیر مجاز سلاح در عزاداری‌ها و مراسم اشاره کرد و گفت: نخبگان و بزرگان باید به کمک ما آمده و با تنویر افکار عمومی شاهد برچیده شدن این پدیده باشیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ولی‌الله حیاتی امروز سه شنبه 17 اسفند ماه 1400 در نخستین نمایشگاه دستاوردهای جامعه اطلاعاتی در حوزه سلاح و مهمات غیر مجاز استان خوزستان که در سالن امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد، با اشاره به اهمیت برقراری امنیت، اظهار کرد: امنیت ما دو وجه دارد یکی امنیت خارجی است که دستگاه‌های حاکمیتی به نیابت از نظام جمهوری اسلامی با اقتدار کامل ورود پیدا می‌کنند و عرصه دیگر امنیت داخلی است که نقش مردم در آن محوری، مهم و تأثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: یکی از اهداف این نمایشگاه اقتدار در بحث مقابله نیروهای انتظامی، بسیجیان و سپاه با موضوع حمل سلاح و خرید و فروش آن است و نمونه‌ای از این کشفیات امروز در منظر شما به نمایش گذاشته شده است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان به استفاده غیر مجاز سلاح در عزاداری‌ها و مراسم اشاره کرد و افزود: نخبگان و بزرگان باید به کمک ما آمده و با تنویر افکار عمومی شاهد برچیده شدن این پدیده باشیم.

حیاتی در پایان با بیان اینکه همه باید دست‌ به‌ دست هم دهیم تا پدیده شوم تیراندازی برچیده شود، اضافه کرد: هدف و پیام این نمایشگاه آگاه‌سازی، مشارکت نخبگان، اقتدار اطلاعاتی و امنیت پایدار است./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا جامعه استان خوزستان نظام جمهوری اسلامی خرید و فروش نخبگان تیراندازی نمایشگاه استانداری خوزستان برنا خوزستان سلاح غیر مجاز سلاح و مهمات تیراندازی در مراسم نخبگان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از خبر روز شنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ" نورمحمدی" با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می‌شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

شهرستان ملادر در غرب استان تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اقدامات رژیم صهیونیستی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی، پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • غیرمترقبه‌ترین اتفاق سال ؛ تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد