Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، این مرکز در زمینی به مساحت هزار و ۱۵۸ متر مربع و با زیر بنای ۹۸۵ متر مربع در سه طبقه و به صورت کاملاً مجهز توسط فرزندان مرحوم "علی اکبر بادامچی" ساخته شده است.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در  مرکز خدمات جامع سلامت ابا عبدالله الحسین کلیه خدمات بهداشتی شامل واکسیناسیون، مراقبت‌های بهداشتی، خدمات تخصصی طب کار و خدمات آزمایشگاهی به مراجعان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مجید جعفری نژاد ضمن قدردانی از اقدام ارزنده خانواده محترم بادامچی در احداث این مرکز جامع سلامت در مشهد افزود: مشارکت خیرین در حوزه پیشگیری و بهداشت از اهمیت بسزایی در ارتقای سلامت جامعه برخوردار است و هر قدمی که در این حوزه برداشته شود، منشاء خیر برای آیندگان و سلامت نسل‌های بعدی خواهد بود که برکات آن تا چندین نسل ادامه خواهد داشت.

مرکز خدمات جامع سلامت ابا عبدالله الحسین به عنوان مرکز واکسیناسیون کرونا از ساعت ۷.۳۰ تا ۲۲ فعالیت دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد واکسن کووید 19 ویروس کرونا مشهد واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد جامع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مصری ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جشن روز دندانپزشک که به همت انجمن دندانپزشکی استان قم  برگزار شد،گفت: با کمک انجمن دندانپزشکی استان، کمیته بهینه سازی خدمات دندانپزشکی استان دایر شده و شاهد خدمات گسترده آن هستیم.

وی افزود: در راستای توسعه مباحث دندانپزشکی، رشته دستیاری دندانپزشکی و دندانپزشکی کودکان را مد نظر داریم که به زودی در دانشگاه علوم پزشکی قم، دایر خواهد شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کیفیت خدمات دندانپزشکی در استان قم به عنوان یک نقطه قوت برای استان است که باید همواره در این زمینه کوشیده و این جایگاه را حفظ کنیم.

 در پایان این مراسم از دندانپزشکان نمونه استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس