Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@23:05:13 GMT

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۱۸ اسفند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۰۸۴۶

به گزارش بورس تابناک، بعد از چند روز صعود و سبزپوشی شاخص‌ها امروز سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰، سرانجام شاخص‌ها عقب گردی را تجربه کردند. خروج پول حقیقی هم دوباره امروز رقم خورد. در گفتگو با وحید درزی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.

وحید درزی کارشناس بازارسرمایه در گفت و گو با نبض بورس گفت: باتوجه به آن که بازار در اغلب روزهای این هفته مثبت و از لحاظ فنی (نموداری) قدرتمند ظاهر شد؛ به نظر می‌آید طبیعی است که طی یک تا دو روز شاهد استراحت و بازیابی وضعیت و دوری از هیجانات باشیم که شروع آن امروز رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتظار می‌رود که در آخرین روز کاری هم تعادل بین عرضه و تقاضا برقرار باشد و قطعا نوسانات در محدوده رنج و حتی بی‌رمقی یا کاهش اندک هم آسیبی به روند شکل گرفته شده نخواهد زد.

درزی عنوان کرد: از آنجایی که بعید است تا فردا خبر مشخصی از احیای برجام منتشر شود و این مساله به آخر هفته موکول شده است، شاید روال ذهنی سهامداران تغییر چندانی نداشته باشد و البته باید در نظر گرفت که برخی از فعالان بازار این چهارشنبه را برای فروش سهام با توجه به تارگت های قبلی مناسب می دانند، اما به هرحال شاخص کل، خودش را از موقعیت بی تصمیمی هفته گذشته جدا کرد و بعید است با اصلاح روند در روز چهارشنبه مواجه شویم.

وی افزود: نوسان مثبت و شارپی پایان هفته می تواند شاخص را در وضعیت تکنیکالی مطلوبی قرار خواهد دهد.

منبع: نبض بورس

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین مناجات شعبانیه پیش بینی بورس شاخص کل بورس عرضه و تقاضا مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین مناجات شعبانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۲۰۱۴۵ واحدی به ۲,۲۸۴,۸۳۳ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با افت ۲۰۱۴۵ واحدی به ۲,۲۸۴,۸۳۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۷۵۳۴.۹۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۸۰۰ میلیارد سهم بود که طی ۳۲۴,۴۵۹ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۲,۰۱۰.۶۷۹ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۹۳۹,۰۳۳.۹۸۵ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «فولاد» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 748296

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار