Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر مصری لیورپول دوست دارد تیمش در بازی های بعدی بهتر از این ظاهر شود. 

محمد صلاح از شکست و صعود لیورپول مقابل اینتر می گوید.

طرفداری | در جریان دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول با نتیجه 1-0 برابر اینتر شکست خورد اما به دلیل پیروزی 2-0 در بازی رفت، در مجموع توانست با پیروزی 2-1، جایگاهش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تثبیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در خصوص این بازی گفت:

اینتر تیم سرسختی بود، آنها حتی در بازی خارج از خانه هم خیلی خوب کار کردند، البته که ما موفق شدیم آنها را شکست دهیم. امروز ما در ابتدای بازی مشکلاتی داشتیم. در نیمه دوم توانستیم مالکیت توپ بیشتری داشته باشیم. مهمترین چیز این است که صعود کرده ایم؛ امیدوارم در بازی بعدی بهتر کار کنیم. دو بار شوت هایم به تیرک برخورد کردند اما مشکلی نیست، شاید بازی بعد سه گل بزنم! تا زمانی که تیم موفق باشد، اهمیت زیادی به این موضوع نمی دهم.

ما بازی را باختیم و شاید این ما را به سمت جلو هل بدهد. احتمالا اعتماد به نفس بیش از حد داشتیم. این بازی برای یادگیری بسیار مناسب است. پیروزی در مسابقات همیشه مهم است و امروز ما سه بار تیرک دروازه حریف را به لرزه درآوردیم، علاوه بر آن موقعیت های زیادی هم از دست دادیم. در فوتبال چنین اتفاقاتی پیش می آیند. نکته خوب ماجرا این است که با وجود تمام این شرایط هنوز هم تیم صعود کننده خودمان هستیم.

همه می خواهند در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس قهرمان شوند و ما هم برای هر دو جام مبارزه خواهیم کرد. بگذارید ببینیم چه پیش خواهد آمد. 

اخبار داغ 

پیشنهاد وسوسه‌ انگیز به مهدی سیدعلی؛ دربی را سوت بزن و خداحافظی کن! دراگان اسکوچیچ ارزان‌ ترین مربی در جام جهانی 2022 فسخ قرارداد اسپانسرینگ روبرت لواندوفسکی با هواوی به دلیل ارتباط با ارتش روسیه هری کین از رکورد گلزنی تیری آنری در لیگ برتر عبور کرد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از امشب باید روبرت لواندوفسکی را یکی از مدعیان کسب جایزه پی‌چی‌چی بدانید. او که ۱۳ گله بود و در رده نهم برترین گلزنان لالیگا قرار داشت، با هت‌تریک امشب به رتبه چهارم رسید.

ستاره لهستانی در هفته‌های اخیر به دلیل عملکرد ضعیف بارسا در خط حمله با انتقادات زیادی روبرو شده بود اما امشب با به ثمر رساندن ۳ گل و تبدیل شدن به نقش اول کامبک عالی بارسلونا، به روزهای خوبش برگردد.

او در نیمه اول بازی امشب چند موقعیت مناسب داشت اما در یک مرحله دروازه‌بان و در دو مرحله مدافعان حریف مانع او شدند. نیمه دوم اما متعلق به او بود.

در دقیقه ۴۹ و در حالی‌که بازی با نتیجه ۲-۱ به سود والنسیا در جریان بود، سانتر فوق‌العاده ایلکای گوندوگان از روی نقطه کرنر با جایگیری و ضربه سر عالی لوا وارد دروازه شد تا بازی مساوی شود.

سپس در لحظاتی که والنسیا به خوبی دفاع می‌کرد و بازی گره خورده بود، باز هم تک‌تیرانداز لهستانی به کمک بارسا آمد. یک ارسال زیبای دیگر از گوندوگان با ضربه سر آرائوخو به مقابل دروازه رفت و در آنجا لوا توپ را به تور چسباند.

در دقیقه ۳+۹۰، خطا برای بارسلونا پشت محوطه جریمه و بهترین فرصت برای ثبت هت‌تریک. لوا و فران تورس پشت توپ بودند اما از همان ثانیه‌های ابتدایی مشخص بود که زننده ضربه لوا است. او توپ را به شکلی فوق‌العاده از روی دفاع عبور داد و توانست برای بار سوم به گل برسد تا بازی امشب را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

ستاره ۳۵ ساله با ثبت اولین هت‌تریک فصلش حالا در جدول بهترین گلزنان لالیگا ۱۶ گله شده و در رتبه چهارم قرار گرفته است. او برای رسیدن به جایزه پی‌چی‌چی باید الکساندر سورلوث، ستاره ویارئال، و جود بلینگام با ۱۷ و آرتم دووبیک، مهاجم خیرونا، با ۱۹ گل را شکست دهد.

دیگر خبرها

  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)