Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:12:09 GMT

ضرب و شتم ۴ کادر علوم پزشکی مشهد توسط همراهان بیمار

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۳۸۲۴

ضرب و شتم ۴ کادر علوم پزشکی مشهد توسط همراهان بیمار

به گزارش خبرگزاری مهر، همراهان یک بیمار سانحه رانندگی که متأسفانه شرایط متعادلی نداشتند، در حین انجام اقدامات مراقبتی از بیمار بستری در اورژانس این مرکز، در ابتدا اقدام به فحاشی و وارد کردن ضربه به سر پرستار این بخش می‌کنند و پس از وارد شدن پرسنل حفاظت فیزیکی برای کنترل شرایط، این افراد شرور، اقدام به ضرب و شتم و وارد کردن ضربات چاقو به مأموران حفاظت فیزیکی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این حادثه سه مأمور حفاظت فیزیکی که به شدت آسیب دیده بودند تحت عمل جراحی از ناحیه دست و پا قرار می‌گیرند و در حال حاضر در بیمارستان طالقانی بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

پرستار آسیب دیده از این حادثه نیز برای بررسی به پزشک قانونی برای دریافت طول مدت درمان و بررسی میزان آسیب‌دیدگی ارجاع شده است.

محمد پهلوان، سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نمایندگی از رئیس دانشگاه با حضور در بیمارستان طالقانی ضمن عیادت از این سه مأمور حفاظت فیزیکی در جریان روند درمان و پیگیری این حادثه قرار گرفت.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن ابراز تأسف از بروز این حادثه اظهار کرد: در کمتر از یک هفته دو حادثه مشابه برای پرسنل حفاظت فیزیکی بیمارستان‌های قائم (عج) و طالقانی رخ داد که موجب وارد شدن آسیب جدی به مأموران در حین خدمت شد.

وی با بیان اینکه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد دستور جدی برای پیگیری این مسئله توسط مسئولان حراست دانشگاه و نیروی انتظامی را صادر کرده است، افزود: حفاظت از جان و سلامت مدافعان سلامت از مهمترین اولویت‌های دانشگاه محسوب می‌شود و در این زمینه هیچ‌گونه چشم‌پوشی از متخلفانی که به سلامت پرسنل آسیب وارد می‌کنند، نمی‌شود.

کد خبر 5442343

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد پرستار ضرب و شتم بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه درختکاری گرد و غبار عکس استانها شیوع کرونا سفر استانی جهاد تبیین ایلام نوروز علوم پزشکی مشهد حفاظت فیزیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد