Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:52:28 GMT

ضرورت ساماندهی مشاغل جاده اهر- کلیبر

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۴۰۰۷

ضرورت ساماندهی مشاغل جاده اهر- کلیبر

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خدابخش صبح امروز چهارشنبه در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان اهر با اشاره به تجربه آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی شهروندان در اثر بارش‌های تابستانی افزود: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و پیش‌رو بودن بارش‌ها، شهرداری اهر بایستی با تمامی امکانات و تجهیزات در حالت آماده‌باش کامل قرار گیرد و از طرفی ساماندهی نقاطی که در شهر اهر دچار آبگرفتگی می‌شوند را در دستور کار قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اهر بر لزوم خط‌کشی جاده‌های اهر علی‌الخصوص محور اهر-مشگین‌شهر تأکید کرد و گفت: خط‌کشی محورهای مواصلاتی همواره مطالبه‌ی مردم بوده است و با توجه به افزایش تردد در جاده اهر-مشگین‌شهر، آماده‌باش نیروهای خدمات‌رسان از جمله راهداری و خط‌کشی محورهای مواصلاتی اهر توسط اداره راهداری مورد تأکید است.

وی از تداوم بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده اهر بر اثر بارش برف خبر داد، یادآور شد: با توجه به بارش اخیر برف هرچند اندک بود اما منجر به انسداد راه ارتباطی برخی روستاها شده بود که خوشبختانه با اقدام سریع راهداری اهر بازگشایی شد.

خدابخش بر ضرورت آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌های اهر برای پیشگیری از حوادث احتمالی سیلاب تأکید کرد و گفت: حادثه خبر نمی‌دهد و با توجه به پیش‌بینی بارش در فصل پیش‌رو، هر آن امکان بارش و وقوع سیلاب وجود دارد لذا دستگاه‌های اجرایی برای آزادسازی بستر رودخانه‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار شهرستان اهر با انتقاد از عدم جابه‌جایی ضایعات‌فروشان جاده کلیبر به محل تعیین شده خاطرنشان کرد: ضرب‌الاجل جابه‌جایی ضایعات‌فروشان جاده کلیبر به اتمام رسید اما هنوز اقدامی برای ساماندهی این مشاغل انجام نشده است در حالی که ضایعات‌فروشان جلوه بصری ورودی شهر اهر را از دید مسافران و گردشگران خراب کرده‌اند، از این‌رو انتظار داریم از ۲۵ واحد ضایعات‌فروشی که ۱۴ واحد آن فاقد مجوز هستند به محل تعیین شده انتقال یابند. اگر ضایعات‌فروشان اقدام به جابه‌جایی نکنند پلمب می‌شوند.

کد خبر 5442675

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اهر فرمانداری اهر مدیریت بحران بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه درختکاری گرد و غبار عکس استانها سفر استانی شیوع کرونا جهاد تبیین مشهد ایلام ضایعات فروشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها

افشین صالحی نژاد در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان جیرفت که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان جیرفت برگزار شد، گفت: در وضعیت اقتصادی جامعه، کمک به خانواده مددجویان، خصوصا تدارک اشتغال برای آنان و نیز جذب کارآفرینان، اقدامی مهم است و این فعالیت‌ها بدون تردید در دوره جدید جدی گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های صورت‌گرفته در انجمن حمایت زندانیان جیرفت قابل تأمل است؛ ولی همچنان انتظارات را برآورده نمی‌کند، بیان داشت: ابتدا باید خانواده‌هایی که واقعا نیازمند هستند، شناسایی شوند و سپس حمایت شده و مرتبا مورد سرکشی قرار گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با اشاره به لزوم توجه به خانواده زندانیان و نیاز به فعالیت جدی انجمن حمایت زندانیان، تصریح کرد: مدیرعامل جدید انجمن، چهره‌ای جوان، دلسوز و پر تلاش است و با توجه به تجارب و حسن شهرت در این سمت قرار گرفته است. 

 وی بیان کرد: در زمان کنونی، لازم است با فعالیتی مضاعف در حوزه حمایت‌ها از خانواده زندانیان پیش برویم. 

در این آیین از خدمات مسعود فاطمی قدردانی و حامد دلفاردی به سمت مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان جیرفت معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • ضرورت تکمیل جاده شلمزار، ناغان به کارون۴
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال
  • ضرورت توجه به حجاب وعفاف در جامعه
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است