Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی گل گهر می گوید لطف خدا است که ما هنوز پابرجا هستیم و داریم حرکت می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: مردم خوب سیرجان و طرفداران و مسئولان باشگاه گل‌گهر من را حلال کنند به خاطر اینکه لطمه‌هایی که می‌خورند به خاطر وجود من است.

به گزارش طرفداری، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار داشت:

به تیم خوب پیکان خوشامد می‌گویم، راجع به دو موضوع صحبت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول در مورد مظلومیت تیم خوب گل‌گهر سیرجان، در این چند  ساله که من در فوتبال ایران هستم فراز و نشیب‌های زیاد و تلخی و شادی‌های زیادی دیدم ولی باید این حلالیت را از تیم گل‌گهر، مردم خوب سیرجان بگیرم که همه اذیت‌هایی که می‌شوند به خاطر من است.

وی افزود:

شاید اگر من این مسئولیت را نداشتم اینقدر این تیم را اذیت نمی‌کردند کما اینکه جاهای دیگر هم این کارها را با من کردند. با شخص امیر قلعه‌نویی، ولی در این یک سال و نیم با سرعت بیشتری این کارها را انجام می دهند، با این شرایط واقعا مظلومیت تیم سیرجان را نشان می‌دهند، مردم خوب سیرجان و طرفداران و مسئولان باشگاه گل‌گهر من را حلال کنند، به خاطر اینکه لطمه‌هایی که می‌خورند به خاطر وجود من است.

قلعه‌نویی بیان کرد:

دومین مساله این است که باید معرفت تیمم را تعریف کنم، علی علیزاده که از همینجا برایش آرزوی سلامتی می‌کنم نماد بقیه بازیکنان بود که با آن شرایط بازی کرد. این را کمتر در فوتبال می‌بینید. من مطمئن هستم اگر برای بقیه بازیکنان هم این اتفاق می‌افتاد این حرکت را انجام می‌دادند. این نشان می‌دهد که تیم ما یک تیم معرفتی است و راجع به بقیه مسائل هم باید مردم قضاوت کنند. من وظیفه خودم می‌دانستم راجع به این مسائل صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر اظهار کرد:

از محرومیت‌ها، کسر هفت امتیاز و اشتباهاتی که واقعا کمرشکن است صحبت می کنم که تا ما می‌آییم شکل بگیریم و خودمان را پیدا کنیم یک‌جوری کمر ما را می‌شکنند. من فکر نمی‌کنم در تاریخ فوتبال چه در داخل و چه در خارج هیچ تیمی را اینقدر اذیت کرده باشند. حرف هم می‌زنم، می‌گویند اشتباه است، وقتی اشتباه تکرار می شود یعنی پشت آن یک فکر و یکسری مسائل است که این دارد برای من اتفاق می‌افتد و موضوعشان من هستم  اما باز هم از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم چون نماد معرفت شدند و این جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: 

در رابطه با پیکان باید بگویم که از قدیم‌الایام یک تیم سازنده و خوب و یک کادر بسیار خوب، مربی جوان و با دانش دارند که بعد از شرایطی که برای ما به وجود آمده یک بازی سخت داریم ولی با همه این مشکلات باز هم امیدواریم. من در این دو سه روز اصلا راجع به مسائل فنی صحبت نکردم و تا توانستم روی مسائل روحی و روانی تیم کار کردم چون بلاهایی که سر این تیم آوردند سر هر تیم دیگری می‌آوردند الان باید هجدهم جدول می‌بودیم.تا می‌آییم شکل بگیریم یک حرکتی می‌کنند که باز ما چنیدن هفته زمان می‌خواهیم که شرایط اولیه برگردیم. حالا لطف خدا است که ما هنوز پابرجا هستیم و داریم حرکت می‌کنیم.

اخبار داغ 

استقبال هواداران پرسپولیس از خبر بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند درددل سیاوش یزدانی در توییتر؛ هنوز باورم نشده جونیت چاکر از داوری در لیگ ترکیه منع شد؛ لیگ عربستان، مقصد احتمالی سرخیو راموس پشت نیمکت رئال مادرید نشسته بود / عکس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قلعه نویی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!

 تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گل‌گهر با یک امتیازی که در خانه به دست آورد، 36 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول ایستاد. شمس آذر نیز که فرصت داشت با غلبه بر میزبان به رتبه ششم صعود کند، با 35 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

ایمان کهیش قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و روبرتو تورس از گل‌گهر و پوریا سرآبادانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین معین قربانی مدافع شمس آذر در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

در اتفاقی باورنکردنی در این مسابقه گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد! شاگردان مارینوس اوزونیدیس در هر نیمه با لباس‌های متفاوتی به زمین رفتند. گل‌گهر در نیمه اول با لباس اصلی خود یعنی سرمه‌ای وارد زمین شد ولی نیمه دوم را با لباس سفید آغاز کرد!

دیگر خبرها

  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی