Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات محلات، " مهدی قلیچ خانی " افزود: ۴۵ هزاررو ۷۳۸ نفر معادل ۷۳ درصد از جمعیت بالای پنج سال در محلات، دُز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات، جمعیت هدف بالای پنج سال این شهرستان برای تزریق واکسن کرونا را ۵۴ هزار و ۹۱۷ نفر بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون کودکان در تمامی مراکز واکسیناسیون شهرستان انجام می شود، ادامه داد: از والدین انتظار داریم که هر چه سریعتر نسبت به واکسیناسیون فرزندانشان اقدام کنند تا در این گروه سنی ایمنی بهتری حاصل شود.
قلیچ خانی گفت: موج ششم کرونا با افزایش تعداد کودکان مبتلا به امیکرون همراه بوده و به همین دلیل به خانواده ها توصیه می کنیم که نسبت به تکمیل نوبت های واکسن کودکان سریع تر اقدام کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات محلات یاداور شد: ۲۱ هزار و ۵۵۹ نفر معادل ۴۸.۵ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال این شهرستان سه نوبت واکسن کرونا را دریافت کردند.
وی ادامه داد: شهروندان هرچه سریعتر برای دریافت دز سوم واکسن و واکسیناسیون کودکان به مرکز واکسیناسیون این شهرستان مراجعه و فرآیند واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.
محلات در جنوب استان مرکزی و این شهرستان دارای یک مرکز بستری و درمانی است. 

برچسب‌ها استان مرکزی واکسن کووید 19 محلات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی واکسن کووید 19 محلات استان مرکزی واکسن کووید 19 محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان

وزارت صحت افغانستان اعلام کرد از امروز کارزار واکسیناسیون فلج کودکان را در سراسر این کشور آغاز می‌کند.

شرافت زمان، سخنگوی این وزارتخانه گفت طی چهار روز قرار است بیش از ۱۰ میلیون کودک زیر پنج سال این واکسن را دریافت کنند و همراه با قطره خوراکی فلج کودکان، ویتامین آ نیز به کودکان داده شود.

در خبرنامه آمده است که به دلیل بارش باران و سردی هوا این کمپین در ولایات غور، دایکندی و بامیان به تعویق افتاده است.

افغانستان و پاکستان تنها کشورهایی هستند که هنوز فلج کودکان در آنها ریشه‌کن نشده است. سال گذشته پنج مورد فلج اطفال در ولایت «ننگرهار» افغانستان ثبت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور