Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خوانسار، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان عصر امروز در جلسه شورای اداری خوانسار، اظهار کرد: روحیه همکاری در بین مدیران شکل گرفته است و انتظار دارم تجلی آن بیشتر شود تا مصوبات جلسات زودتر اجرایی شود.

وی با اشاره به مشکل زیست محیطی شهر خوانسار، گفت: شاهد دپوی پسماندهای زباله شهرستان در دشت وسیعی بودم که به وسیله وزش باد در اطراف پراکنده می‌شد، انباشت زباله‌ها چهره زیبای شهر خوانسار را خدشه‌دار می‌کند، این اقدام گلایه‌های مردمی هم به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضوی تصریح کرد: مطلع شدم کارخانه پسماند به صورت مشترک با گلپایگان راه‌اندازی شده و لذا لازم است هماهنگی انجام شود تا در قالب یک برنامه واحد زباله‌ها در محلی که برای دو شهرستان تعیین شده است تخلیه شود.

استاندار اصفهان با تاکید بر ارتباط مدیران شهرستان با مردم، گفت: ضمن اینکه مصوبات سفر امروز به خوانسار با محوریت دفتر استاندار پیگیری می‌شود.

هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه شهرستان خوانسار اعتبار نیاز است

در ادامه عباسعلی علی‌خاصی فرماندار خوانسار با بیان اینکه چشم امید صنعتگران خوانسار به استاندار جدید اصفهان در رفع مشکلات است، اظهار کرد: شاهد بروکراسی اداری در ادارات کل استان هستیم که این برخورد مناسب نیست.

وی با اشاره به اینکه هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان خوانسار اعتبار نیاز است، خاطرنشان کرد: تونل خوانسار- بویین میاندشت ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که این پروژه اکنون با کمبود اعتبار مواجه است.

علی‌خاصی با بیان اینکه در شهرستان خوانسار ۱۰ خانه تاریخی در حال تخریب است، گفت: از ۱۴۰ کیلومتر پروژه فاضلاب شهری خوانسار ۵۰ درصد آن تاکنون انجام شده و برای تکمیل نیاز به بودجه است.

مشکل نشت آب سر باغکل باید حل شود

در ادامه حجت الاسلام رسول خواجه کریمی امام جمعه خوانسار با بیان اینکه رفع مشکلات موجود در اجرای پروژه‌های شهرستان خوانسار تلاش جهادی و انقلابی را طلب می‌کند، اظهار کرد: تعدادی پروژه در این شهرستان از دوران دولت سازندگی آغاز شده، اما هنوز نیمه تمام مانده است، اکنون سدباغکل به دلیل نشت آب آن طور که باید مورد استفاده برای کشاورزان شهرستان نیست.

وی با بیان اینکه پروژه تونل خوانسار- بویین میاندشت از زمان دولت نهم با پیش‌بینی ۶ میلیارد تومان اجرا شد اما اکنون با وجود اینکه جاده‌های دو طرف تونل ساماندهی نشده است، ۸۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل آن نیاز است.

در ادامه سیدمسعود خاتمی نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سو‌ءمدیریت‌های دولت گذشته گریبان‌گیر دولت سیزدهم است، اظهار کرد: مشکل نشت آب سد باغکل باید حل شود تا بتوان به صورت کامل از آن آبگیری کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: اینتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان باغکل پسماند زباله شهرستان خوانسار برای تکمیل نشت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در استان خبر داد و گفت: تعداد ۷۴۰ واحد مسکونی خودساز و انبوه سازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر سمنان با پیشرفت ۶۵ درصدی در حال اجرا است.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازدید از روند اجرایی تکمیل پروژه های مسکن ملی در شهرک روزیه سمنان اظهار کرد: با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور، جشن واگذاری زمین به واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت در قالب طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد و بیش از یک هزار و ۱۵۷ قطعه زمین به صورت رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت. 

وی ادامه داد: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است. 

هاشمی اضافه کرد: پروژه طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان یکی از پروژه هایی است با کیفیت و سرعت، کار اجرایی به پیش می رود. 

وی بیان کرد: خدمات برق و آب به صورت کامل در اختیار متقاضیان قرار گرفته و گازرسانی توسط پیمانکار از ورودی در حال انجام است. 

استاندار سمنان تصریح کرد: در شهرهای دیگر استان سمنان نیز این شرایط در قالب طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد، بزرگترین سایت ویلاسازی در دامغان و بزرگترین سایت احداث واحد مسکونی نیروهای مسلح در شاهرود نیز با ظرفیت بالغ بر ۷۰۰ واحد مسکونی در حال انجام است. 

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: سایت ۲۰۵ هکتاری در کمربندی سمنان نیز با اولویت تخصیص زمین برای جوانی جمعیت و افراد واجد شرایط در دستور کار اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفت. 

استاندار سمنان با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بافت فرسوده به تعداد پروژه ۲۰۰ واحدی در آینده آغاز می شود، گفت: در راستای حمایت از تولید و ظرفیت محصولات داخل استان، تاکید شده تا در اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن از مصالح داخل استان استفاده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • اردیبهشت زمان سفر سرزمین لاله های سر به زیر
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد