Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج حسن‌پور در حاشیه بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از شهرک صنعتی ایرانشهر  گفت: شهرستان ایرانشهر بر ریل توسعه، عمران و رونق تولید قرار گرفته است.

او گفت: این شهرستان با داشتن ظرفیت‌های مناسب در بخش‌های مختلف موقعیت خوبی برای رونق اقتصادی و اشتغال در سیستان و بلوچستان دارد.

به گفته سرپرست اداره صمت سیستان و بلوچستان  واحد بافندگی شرکت صنایع بافت بلوچ ایرانشهر با سرمایه‌گذاری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در راستای تکمیل زنجیره تولید در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از اجرای طرح تولید کنسانتره آهن در ایرانشهر خبر داد و  گفت: پیگیر جذب سرمایه گذار برای احیای طرح تولید سیمان، تولید آهک هیدراته و واحد فرآوری طلا بزمان در این شهرستان هستیم.

حسن پور گفت: ایرانشهر در مرکز بلوچستان واقع شده و نقش مهمی در رونق اقتصادی و اشتغال دارد که دولت از بخش خصوصی به جد برای سرمایه گذاری در این منطقه حمایت می‌کند.

او گفت:از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۴۰۰میلیارد تومان منابع مالی در قالب تسهیلات تام، رونق تولید، بندالف تبصره۱۸ با نرخ سود ۹ تا ۱۸ درصد درراستای توسعه سرمایه گذاری و به منظور حفظ و ایجاد واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی به واحدهای تولیدی ایرانشهر اعطا شده است.

او می گوید: مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان ایرانشهر نیر همانند سایر نقاط استان از طریق جلسات کارشناسی و کارگروه اصلی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بافت بلوچ صنعت و معدن سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند