Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه گفت: بیش از ۵۰ درصد قضات متولدین سال ۱۳۶۰ به بعد و بیش از ۴۰ درصد از این قضات جوان متولد سال ۱۳۶۵ به بعد می‌باشند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محسن ابراهیمی در جشن تقدیر از قضات جوان قوه قضائیه که بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) در برج میلاد تهران و با حضور معاون اول قوه قضاییه و تعدادی از مسئولان این قوه و قضات جوان و خانواده‌هایشان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد قضات ما متولدین سال ۱۳۶۰ به بعد هستند همچنین بیش از ۴۰ درصد از این قضات جوان متولد سال ۶۵ به بعد می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر به رویکرد آینده پژوهی به سیستم نگاه کنیم، آینده امیدبخشی را در دستگاه قضایی شاهد خواهیم بود.

معاون فرهنگی منابع انسانی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: در دوره تحول قوه قضاییه و معاونت جدید منابع انسانی این قوه برنامه های متنوعی هم برای قضات جوان و هم برای چهره‌های ماندگار این قوه به عنوان سرمایه‌ها و الگوهای الهام بخش داریم که امیدواریم در سال ۱۴۰۱ اجرایی شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: امروز افتخار دستگاه قضا از صدر تا ذیل این دستگاه این است که پویایی، نشاط و حضور در میدان از ریاست دستگاه گرفته تا همه پرسنل این دستگاه را مشاهده می‌کنیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم سال جدید، سال اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی به طور عام و پرسنل قوه قضاییه به طور خاص باشد.

منبع: الف

کلیدواژه: قوه قضاییه قضات جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور در دادسرای ناحیه ۳۸، ضمن دیدار با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضائی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا بر تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌های قضائی تأکید کرد.

صالحی در دیدار و گفت‌وگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد.

دادستان تهران همچنین به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، رسیدگی و توصیه کرد: همکاران قضائی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران در دیدار چهره به چهره با مراجعان دادسرا، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

علی صالحی در این بازدید ضمن ابلاغ سلام و قدردانی ریاست قوه قضائیه به همکاران قضائی و اداری، به تعدادی از نیروهای دادسرای ناحیه ۳۸ تهران که شعب محل خدمتشان بر اساس شاخص‌های برنامه عملیاتی دادسرا عملکرد بهتری داشتند؛ لوح تقدیر اعطا کرد.

کد خبر 6097431

دیگر خبرها

  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند/ میانگین سنی ۵۶ سال
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری و مرطوب شده است
  • مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است
  • اطمینان دستگاه قضا به مردم برای برخورد با مفسدین گردن کلفت
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان