Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۸۹ هزار نیازمند در سامانه‌های نیکوکاری خراسان شمالی خدمات می‌گیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، الهی‌راد مدیر‌کل کمیته امداد خراسان شمالی اظهار داشت: این نهاد در تلاش است تا تمامی موسسات خیریه استان به سامانه جامع نیکوکاری بپیوندند تا زمینه خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 177 مرکز نیکوکاری در خراسان شمالی فعال است، افزود: 149 مرکز نیکوکاری عمومی هستند و 28 مرکز تخصصی هستند.

مدیر‌کل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه در حال حاضر 89 هزار نیازمند در سامانه مراکز نیکوکاری خراسان شمالی ثبت شده‌اند، اضافه کرد: از این تعداد 48 هزار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان، 12 هزار نیازمند تحت پوشش بهزیستی استان هستند و 39 هزار و 740 نیازمند تحت پوشش هیچ نهادی نیستند.

رایزنی با سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت عیدی مددجویان کمیته امداد144 میلیارد ریال جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد اردستان اعطا شدمیزان عیدی مددجویان کمیته امداد مشخص شد

وی در ادامه با اشاره به کمک 98 میلیارد تومانی مردم نوعدوست استان به کمیته امداد خراسان شمالی اظهار کرد: طی سال جاری 98 میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی از سوی مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان به نیازمندان انجام شده است که از این میزان 14 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک نقدی و 75 میلیارد تومان کمک غیر نقدی بوده است.

الهی‌راد با تاکید براینکه 72 آشپزخانه در مراکز نیکوکاری شکل گرفته است، ادامه داد: در طرح اطعام مهدوی بیش از 23 هزار دیگ غذای گرم پخت شد که 26 هزار نیرو در این امر نقش داشتند.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان 24 هزار و 600 بسته غذایی توزیع شده است، اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان 180 هزار بسته افطاری نیز توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از راه‌اندازی 144 آشپزخانه حسینی در ماه محرم خبر داد و گفت: 38 هزار نیرو در این آشپزخانه‌ها مشغول به کار بودند.

انتهای پیام/311/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد خراسان شمالی هزار نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد

میزان بارش‌های سامانه اخیر که روز گذشته در خراسان شمالی فعال بود، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، میزان بارش‌های سامانه اخیر که روز گذشته در خراسان شمالی فعال بود، اعلام شد.

بر این اساس بجنورد ۶.۵ میلی متر، آشخانه ۵.۱ میلی‌متر، راز ۴.۹ میلی‌متر، شیروان ۱۱.۹ میلی‌متر و صفی‌آباد ۵.۵ میلی‌متر بارندگی را ثبت کردند.

همچنین ۱۰.۷ میلی متر بارش در فاروج را شاهد بودیم.

ایستگاه کلات اسفراین با ۳۵.۶ میلی‌متر بیشترین بارش را طی گذر سامانه بارشی به خود اختصاص داده است.

کد خبر 750744

دیگر خبرها

  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز