Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید تیمش در هر بازی می‌خواهد فلسفه تاکتیکی خودش را پیش ببرد.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بعد از ظهر روز جمعه در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل هوادار در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: می‌دانیم تیم‌ هودار، تیم بسیار خوبی است و در نیم‌فصل دوم خیلی بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در بازی قبل جدالی داشتیم که ۱۰ نفره پیش رفته بود و امیدوارم با ریکاوری‌ای که انجام دادیم، شرایط خوبی داشته باشیم. ما میثم تیموری را به علت محرومیت در اختیار نداریم و یک بازی مصدوم داریم و باید ببینیم شرایط این بازیکن چطور پیش خواهد رفت.

او درباره تقابل تیمش مقابل خلیج فارس ماهشهر در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی خاطرنشان کرد: در جام حذفی، شرایط مسابقات متفاوت است و قرعه‌کشی هم یکی از ملاک‌ها است. ما در جام حذفی با ۲ تیم لیگ برتری بازی داشتیم و به این مرحله رسیدیم. برای تیم خلیج فارس ماهشهر احترام قائل هستم چون خودم در سال ۹۰ مربی لیگ دسته دوم بودم و تیم‌ لیگ برتری را در جام حذفی شکست دادیم و مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی قرار گرفتیم. برای خلیج فارس ماهشهر احترام زیادی قائل هستم و همه تیم‌ها برای من یکسان هستند.

سرمربی مس رفسنجان درباره تقابل هفته گذشته تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان و ۱۰ نفره شدن نارنجی‌پوشان رفسنجانی در این بازی گفت: با نهایت احترام به تیم نفت مسجد سلیمان و آقای فکری، وقتی تیم ما ۱۰ شد، تمام برنامه‌های ما دچار خلل شد و خواستیم در ادامه کار،  بازی را حفظ کنیم. من بعد از بازی هم گفتم، آن مساوی ارزشش بیشتر برد بود. ما از آن بازی گذشت کردیم و باید به تیم هوادار تبریک بگویم چون هوادار تیم‌های فولاد و سپاهان را متوقف کرده است اما تیم‌ ما به نظر شخصیتی به دنبال این است که شگفتی‌ساز لیگ باشد و برای این باور جنگیده‌ایم و راه خود را ادامه می‌دهیم. هدف‌گذاری مس رفسنجان در فصل دوم حضور خود در لیگ متفاوت است و برای جاه‌طلبی خود می‌جنگیم. ما در بازی مقابل پرسپولیس هم خواستیم فوتبال شناور خود را پیش ببریم و اگر شرایط بازی متفاوت می‌شد، شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. باید عملکرد مس رفسنجان در طول فصل مورد ارزیابی قرار بگیرد. ما سعی می‌کنیم فلسفه خود را در تمام بازی‌های خود عملی کنیم.

ربیعی درباره شرایط ۲ بازیکن عمانی تیمش و اینکه بازی‌های کمتری به این ۲ بازیکن رسیده است، خاطرنشان کرد: خوب شد این سوال را مطرح کردید چون من درباره این مسائل اگر سوال نشود، صحبتی نمی‌کنم. من اول درباره فایز الرشیدی دروازه‌بان تیم ملی عمان صحبت می‌کنم. او حدود نصف بازی‌های تیم را انجام داده است. هدف من این بود که دو دروازه‌بان تیم ما در یک رقابت مشخصی قرار بگیرند چون فائز در بازی‌های ملی حضور داشت، مقداری از دروازه تیم دور شد. در حال حاضر دو دروازه‌بان تیم، مقدار یکسانی درون دروازه بوده‌اند و این مساله باعث می‌شود رقابت میان دو دروازه‌بان شکل بگیرد اما درباره زهیر سلیمان باید بگویم که او یک جوان ۲۲ ساله است که شرایط خوبی دارد. او پس از دیدار عمان با استرالیا از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد و پس از آن هم خط حمله تیم ما کیفیت خیلی خوبی پیدا کرد و این رقابت‌ باعث شد بازی کمتری به زهیر برسد. با این وجود این بازیکن فوتبالیست بسیار خلاقی است و از سرعت بسیار خوبی برخوردار اما خط حمله ما به یک هماهنگی رسیده است که باعث شد چنین اتفاقی رقم بخورد.

او در پایان درباره عملکرد جوانمردانه گادوین منشا در بازی مقابل آلومینیوم اراک گفت: در یک سوم دفاعی تیم آلومینیوم اراک، یک موقعیتی  برای ما شکل گرفت و توپ به گادوین منشا رسید اما این بازیکن در نهایت تصمیم خود را گرفت و آن حرکت را انجام داد. منشا آدم بسیار خوش قلبی است و احترام متقابلی وجود دارد و می‌خواهیم این بازیکن را برای تیم آماده کنیم. چند بازی بوده است که از عملکرد این بازیکن ناراضی بودم اما در مجموع ما از این بازیکن رضایت داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال مس رفسنجان محمد ربیعی استانی ورزشی مس رفسنجان دروازه بان جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد گفت: فرهنگ، تنها عرصه‌ ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق،سرهنگ علی ربیعی در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه ظرفیت‌ های انسانی عظیمی در جبهه فرهنگی وجود دارد، اظهارداشت: امروز شاهد یک حرکت بزرگ در ساختار سازی جبهه فرهنگی هستیم.

وی افزود: با توجه به توسعه ظرفیت‌ های انسانی در کشور، نیاز جدی به الگوهای هم افزایی داریم.

سرهنگ ربیعی با تاکید بر اینکه میدان جنگ امروز، عرصه فرهنگی است، اذعان کرد: فرهنگ، تنها عرصه‌ ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد با بیان اینکه این جنگ کاملاً ادراکی و شناختی است، افزود: میدان جنگ فرهنگی، اذهان، اعتقادات، باورها و اخلاق و رفتار نسل جوان ما است.

وی با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: به‌ فضل الهی در انقلاب اسلامی، با توکل به خدا و اراده مستحکم مردم و نخبگان جامعه، توانسته‌ ایم در عرصه‌ های مختلف بر دشمن چیره شویم.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!