Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از حصول سازش بین ۳ طایفه در یکی از شهر‌های این استان خبر داد. خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی در رابطه با حصول سازش بین ۳ طایفه در یکی از شهر‌های استان آذربایجان غربی اظهار کرد: با وقوع نزاع و درگیری بین افراد این طایفه با درایت و هوشمندی رئیس حوزه قضایی و انجام اقدامات پیشگیرانه و سازشی موجب می‌شود آتش خشم طرفین فروکش کند و هم احتمال خطراتی که برای درگیری‌های بعدی وجود داشت از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: با تدبیر این رئیس حوزه قضایی جوان و انقلابی نتیجه داده و با وساطت و دعوت بزرگان سه طایفه درگیری و نزاع جای خود را به صلح و سازش داده و هر ۳ طایفه با سازش موضوع را فیصله داده اند.   رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: کار ارزشمند این قاضی با تدبیر در عین حالی که همراه با رعایت کامل قوانین بوده است، حاوی رعایت نکات اخلاق حسنه و سنت الهی سازش هست که از بروز اختلافات و درگیری‌های بیشتر جلوگیری و صلح و دوستی را مابین طوایف برقرار کرده است.   بیشتر بخوانید: ۹۵ درصد اسناد کاداستری اراضی منابع طبیعی استان آذربایجان غربی صادر شد

انتهای پیام/

برچسب ها: عتباتی سازش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عتباتی سازش استان آذربایجان غربی ۳ طایفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری دیشب یکی از خیابان های ارومیه خبر داد.

نلصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: حسب دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ، عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر شد که با پیگیری های انجام شده ۴ نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه پرونده این افراد و دیگر متهمین این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملین صادر خواهد شد، هشدار داد: چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه امنیت روانی مردم عزیز را به هم بزنند برخوردهای بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، عتباتی از خانواده ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم