Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز عبادی و‌ سیاسی جمعه تبریز که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلای اعظم امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد:  چرا رژیم مافیایی آمریکا به دنبال حضور گسترده در افصی نقاط جهان است؛ آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم با سیاست مداوم و بدون وقفه در مورد گسترش حضور نظامی در دنیا داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طبق آمار موجود از سال ۱۹۴۵ تا سال ۲۰۰۱ میلادی از مجموع ۲۴۸ جنگ نظامی رخ داده در دنیا در ۱۵۳ نقطه جهان  آمریکا آغازگر ۲۰۱ جنگ یعنی ۸۱ درصد این جنگ‌ها بوده  که به طور متوسط چهار جنگ در هر سال می‌شود. 

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مسائل مهم در چرایی شناخت بحران‌سازی آمریکا فهم گره خورده آنها در زیربنای آمریکا به موضوع جنگ و بحران و ناامنی است. 

وی افزود: آمریکا به عنوان رهبر جهان سرمایه‌داری بخش زیادی از درآمد خود از طریق فروش تجهیزات نظامی و جلوگیری از ورشکستگی کارخانه‌های تولید اسلحه است به طوریکه سیاست آمریکا در کل بر ایجاد کانون‌های بحران در دنیاست. 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: آمریکا سالانه میلیاردها دلار سلاح و خدمات نظامی به متحدان خود می‌فروشد که این فروش علاوه بر درآمد به توسعه نفوذ آمریکا در سطح بین‌المللی منجر می‌شود. 

وی در ادامه به اعتراض گسترده مردم ترکیه برای اعتراض از سفر رئیس جمهور رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: این اعتراض به این خاطر بود که دولتمردان ترکیه، اسرائیل را با عنوان برادر خطاب کردند و موجبات اعتراضات شد و مردم شعارهای زیادی زنده باد جبهه مقاومت، ما همه قاسم سلیمانی هستیم سر دادند و به حق باید به دولتمردان ترکیه گفت که برادر ما اسرائیل نیست بلکه آن فلسطینی است که تحت ظلم و ستم اشغالگر غاصب است.  

امام جمعه تبریز افزود: اصلا نکند این سفر تلاش برای بازیگری جدید در شامات و سرگرمی روسیه در اوکراین به خاطر حمایت‌های اسرائیلی است؟ 

وی خطاب به دولتمردان ترکیه گفت: شما که تا دیروز موضع کودک کشی اسرائیل داشتید و آن را رژیم کودک‌کش خطاب می‌کردید الان چه شده است که به فلسطین  خیانت کرده و آن رژیم کودک‌کش را برادر خطاب می‌کنید. 

نماینده ولی‌فقیه در ادامه خطبه‌ها، به اقتدار سپاه اشاره کرد و گفت: ماهواره نور دو که به تازگی توسط سپاه رونمایی شد در مقیاس بزرگ و دید بسیار وسیع حوادث طبیعی و سیل و زلزله را رصد کند؛ آفرین بر غیورمردان سپاه. 

این خبر تکمیل می شود

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه تبریز خطبه نماز جمعه تبریز فارس تبریز اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

وب‌سایت «آکسیوس» به نقل از ۲ مقام ارشد آمریکایی و اسراییلی اعلام کرد که مقامات اسراییل به جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا هشدار دادند که اگر دادگاه بین‌المللی کیفری (لاهه) حکم بازداشت سران و مقامات ارشد اسراییل را صادر کند، تل‌آویو سلسله پاسخ‌هایی را علیه تشکیلات خودگردان فلسطین آغاز خواهد کرد که به فروپاشی آن منجر شود.

در روز‌های اخیر گزارش‌هایی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی منتشر شد مبنی بر اینکه دیوان کیفری بین المللی در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت برای بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر، هرزی هالوی رییس ستاد ارتش و یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم است.

نتانیاهو مدعی شده که اگر حکم بازداشت صادر شود، «رسوایی در مقیاس تاریخی» خواهد بود.

به نوشته آکسیوس یکی از اقدامات احتمالی (اسراییل) می‌تواند ورشکستگی تشکیلات خودگردان از طریق مسدودکردن انتقال درآمد‌های مالیاتی باشد؛ تشکیلات خودگردان اداره کرانه باختری اشغالی را بر عهده دارد.

رژیم صهیونیستی از طرف فلسطینی‌ها مالیات جمع‌آوری می‌کند و براساس توافقنامه اسلو در سال ۱۹۹۴ ماهانه به تشکیلات خودگردان انتقال می‌دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • عکس| واکنش فرشاد احمدزاده به انتقاد پیشکسوت استقلالی
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • دولت مشارکت مردم در تولید را تسهیل کند
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • انتقاد تند هاشم بیک‌زاده از رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده + ویدئو
  • اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن: هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن : هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: واشنگتن همچنان مخالف عملیات رفح است