Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به لزوم حمایت از اقشار آسیب‌پذیر این استان در روزهای منتهی به پایان سال گفت: خدمات‌رسانی به نیازمندان لرستان کمافی‌السابق دنبال شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد، با بیان اینکه ویروس کرونا آزمونی برای کشور و مردم لرستان بود، اظهار داشت: کادر درمان که طیف وسیعی از جامعه هستند جان و سلامت خود را در خدمت افراد جامعه قرار دادند، البته مجموعه‌هایی هم داوطلبانه به میدان آمدند که خارج از مجموعه درمان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقشار مختلف حضور متنوع و وسیعی داشتند و جوانان بسیاری به‌صورت جهادی خدمات بسیار ارزشمندی ارائه دادند، افزود: دولت در همه این ایام و به‌ویژه روزهای پایان سال در مورد عموم اقشار مردم و اقشار آسیب‌پذیر باید با جدیت و فوریت بیشتری کارها را دنبال کند.

شاهرخی بیان کرد: عده‌ای هستند که نمی‌توانند زندگی معمولی خود را اداره کنند و زندگی‌شان به سختی می‌گذرد و لازم است کسانی که در گذشته به این افراد کمک می‌کرده‌اند، فعالیت‌های خود را استمرار ببخشند.

امام جمعه اردبیل بر لزوم حمایت از قشر آسیب‌پذیر در آستانه عید تاکید کردرفع نیازهای اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل با ظرفیت مؤسسات خیریه پیگیری می‌شود9 دفتر تسهیل‌گری در محلات آسیب‌پذیر کرمانشاه فعال است/درخواست افزایش دفاتر تسهیل‌گری در سال 1401

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به صلوات شعبانیه و دعاهای خاص آن، عنوان کرد: در این مناجات از پروردگار خواسته شده مواسات را نصیب ما کند تا بتوانام به کسانی که از لحاظ معیشتی دچار مشکل هستند، کمک کنیم.

وی افزود: خداوند به ما وسعت رزق داده‌است و ارادت قلبی به امام عصر(عج) می‌طلبد که در این روزهای پایانی سال نشانه‌هایی را از جامعه مهدوی به نمایش بگذاریم. 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه باید در جامعه نشانه‌های جامعه مهدوی را که مواسات، برادری، برابری، قسط، عدل و عزت و شرافت است به نمایش بگذاریم، گفت: این ملت به فضل الهی و حمایت‌های معنوی امام عصر(عج) کاخ باعظمت تمدن اسلامی را برافراشته خواهد کرد.

شاهرخی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه یکشنبه 22 اسفند به نام روز شهدا نام‌گذاری شده‌است، تصریح کرد: تأسیس بنیاد شهید در سال 1358‌ بوده است، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا برای زندگی فردی، اجتماعی و آینده کشور ما یک امر ضروری و حیاتی است.

وی با بیان اینکه ما نیاز داریم که یاد شهدا را زنده نگه داریم، افزود: فرهنگ شهادت یعنی سرمایه‌گذاری جان و سلامت برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و دینی و انسان‌های خاصی مانند شهدا و جانبازان تنها موفق می‌شوند که این سرمایه‌گذاری را انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: فرهنگ شهادت هرگاه در سطوح جامعه ما رواج پیدا کند، فرهنگ دنیاطلبی و نگاه مادی و منفعت‌طلبانه از بین می‌رود و شهیدان عزیز چنین معامله و تجارتی با خدا کردند.

وی بیان کرد: همه سازمان‌های دولتی و غیردولتی وظیفه دارند در جهت اشتغال خانواده‌های شهدا، فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان نقش خود را ایفا کنند.

شاهرخی با بیان اینکه بنیاد شهید به‌تنهایی قادر به رفع حوائج ضروری خانواده‌های شهدا نیست گرچه آنان انسان‌های بسیار صبور و کم‌توقعی هستند، گفت: حاکمیت و هم ملت باید پای کار بیایند و قوانینی که لازم است در جهت فرهنگی مصوب و اجرایی شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان هم‌چنین با اشاره به روز دوشنبه 24 اسفندماه به‌عنوان میلاد علی‌اکبر(ع)‌ و روز جوان، تأکید کرد: جوانان ایران اسلامی در اطاعت و ولایتمداری، ایثار، حق‌طلبی و حق‌پذیری حضرت علی‌اکبر (ع) را الگوی خود قرار دادند و ما این را در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم مشاهده کردیم.

شاهرخی با بیان اینکه جوانان امروز در عصر غیبت وظیفه دارند پیوند معرفتی و عاطفی با امام عصر خود داشته باشند و تلاش علمی و آموزشی از دیگر وظایف جوانان است، اظهار داشت: براساس بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری تدوین کردند در پنجمین دهه از عمر انقلاب اسلامی ما نیازمند جهادی بزرگ هستیم و جوانان در این جهاد بزرگ محور حرکت هستند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید از سرمایه‌های بزرگ جوانان در عرصه‌های مختلف استفاده کنند، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان نکات مهمی را برشمردند که فرهیختگان و اهل قلم باید ابعاد این موضوع را تبیین کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین و قوی‌شدن دولت و ملت، عنوان کرد: در این دیدار مقام معظم رهبری تأکید کردند قوه مجریه از قوانین مجلس پیروی کند و مجلس هم در اجرا دخالت نکند، این چندمین بار است که مقام معظم رهبری بر این نکته تأکید دارند.

وی با بیان اینکه اگر گفته می‌شود قوه مقننه در اجرا دخالت نکنند یک مصداق است و دیگر قوا هم باید در قوه مجریه دخالت نکنند، بیان کرد: امید است که با فرموده مقام معظم رهبری مسیر برای همه روشن شده باشد و هم وزرا و هم نمایندگان مجلس از این حالتی که در آن قرار دارند بیرون بیایند چون مقام معظم رهبری راه را برای همه روشن کرده‌اند.

شاهرخی گفت: بنده شنیده‌ام که نمایندگان مجلس در استان‌های دیگر به‌صورت مکتوب اعلام کرده‌اند که در انتصابات مدیران و زیرمجموعه‌های مدیران دخالت نمی‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: فرهیختگان و برجستگان جامعه باید این بیانات را تبیین و تجزیه و تحلیل کنند و منتظر این نمانند که نماینده ولی‌فقیه در این استان و ائمه‌جمعه این مطلب را بگویند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره مقام معظم رهبری اقشار آسیب پذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر

یک کارگر با طرح درخواستی مبتکرانه موفق به دریافت انگشتر رهبر انقلاب شد.

به گزارش ایسنا، صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جریان دیدار هزاران نفر از کارگران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از کارگران در اقدامی مبتکرانه برای دریافت انگشتر رهبر انقلاب بر روی چفیه‌ای نوشت : (انگشتر آقا» و آن را حین بیانات رهبر انقلاب بالای سر خود گرفته بود.

رهبر انقلاب در واکنش به اقدام این کارگر در انتهای بیانات خود گفتند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر، آن آقا اگر انگشتر میخواهد بیاید...

این روایت را در ادامه ببینید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید