Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌‌ها ــ فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: دانشجویان با رشادت‌ها، واقعیات، اتفاقات، عملیات و خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا و آنها را برای دوستان خود تبیین کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازسنندج، مراسم معنوی بدرقه و اعزام دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه استان کردستان، جمعی از مسئولان استانی و دانشجویان در دانشگاه کردستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اردوهای راهیان نور را بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید دانست و اظهار داشت:  نسل جدید مهم‌ترین سرمایه‌های نظام و نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارند، لذا باید همواره مورد توجه قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با ایمان و تکیه بر توانمندی‌های خود بانی پیروزی بر دشمنان شدند، افزود: امروز نیز نسل جوان در اردوهای راهیان نور با الگو برداری از فرهنگ ارزشمند و ناب دفاع مقدس، بصیرت خود را ارتقا داده و ضمن پیشبرد اهداف اسلام و نظام، در مقابل زیاده‌خواهی‌های بدخواهان خواهند ایستاد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تأکید بر اینکه دانشجویان با رشادت‌ها، واقعیات، اتفاقات، عملیات و خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا و آنها را برای دوستان خود بازگو کنند، تصریح کرد: حفظ و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و دفاع از کشور باعث ماندگاری استقلال و عزت کنونی بوده و یقیناً هیچ‌گاه دشمنان به اهداف پلید خود نخواهند رسید.

وی با ذکر اینکه فرهنگ دفاع مقدس باعث حضور عزتمند و اقتدار کنونی ایران اسلامی در دنیا شده است، گفت: باید این ارزش‌ها و مکارم اخلاقی در سطح دانشگاه‌ها و مدارس کشور به ویژه استان کردستان و بین نسل جوانان همواره جاری و ساری و ترویج یابد تا این قدرت و ایستادگی روز به روز تقویت شود.

سردار حسینی با یادآوری اینکه دشمنان هیچ‌گاه توان مقابله و جنگ رو در رو و جرأت نگاه چپ به ایران را ندارند، تأکید کرد: امیدواریم همه جوانان با ارتقای دانش و بصیرت خود همواره در مسیر پاسداری از نظام گام بردارند و اجازه تحقق اهداف دشمنان را ندهند.

امام خامنه‌ای: راهیان نور یک فناوری نوین برای استفاده از معدن طلای دفاع مقدس استتاکید امام خامنه‌ای بر عدم «مبالغه‌گویی» در راهیان نور+ فیلم

علی احمدی، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این مراسم از اعزام دانشجویان بردار و خواهر دانشگاه‌های کردستان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در دو مرحله طی روزهای 20 تا 28 اسفندماه جاری خبر داد و اظهار کرد: اعزام کاروان راهیان نور در دو سال گذشته به علت شرایط کرونایی متوقف شده بود اما امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شده است.

وی افزود: امروز  نخستین کاروان اردوهای راهیان نور در قالب 150نفر از دانشجویان پسر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام و به مدت 4 روز از یادمان‌های شهدای هویزه، طلاییه، شلمچه و اروندکنار بازدید خواهند کرد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: در این کاروان راهیان نور در هر اتوبوس از روحانیون و روایت‌گران جنگ تحمیلی برای انتقال و بازگویی فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی شهدا استفاده ‌می‌شود.

دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان نیز با ذکر صلوات از مسجد پیامبر اعظم(ص) دانشگاه به سمت مناطق عملیاتی و بازدید از یادمان‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بدرقه شدند.

انتهای پیام/486/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه بیت المقدس مناطق عملیاتی استان کردستان فرمانده سپاه راهیان نور دانشگاه ها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بر نقش رسانه‌ها در تبیین جنایات رژیم صهیونیسیتی در غزه و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی درویشی، ظهر امروز، در نشست خبری با خبرنگاران گفت: رسانه در خط‌ّمقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.

او با اشاره به بی‌تفاوتی رسانه‌های صهیونیسیتی و آمریکایی به جنایات غزه، اضافه کرد: این رسانه‌ها حقوق‌بشر، مبانی انسانی و نسل‌کشی در فلسطین را زیر پا گذاشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه رسانه‌ها در جهت‌دهی افکار عمومی نقش مؤثری دارند، تأکید کرد: نقش خبرنگاران در فرهنگ‌سازی، توسعه و رواج هنجارهای جامعه انکارنشدنی است.

درویشی با اشاره به تأثیر فضای مجازی و تولید محتوا در عصر کنونی خاطرنشان کرد: ارائۀ محتوای به‌روز و هم‌سو با ارزش‌ها یکی از وظایف رسانه‌ها است.

او با تأکید به اینکه دموکراسی غربی با وقوع جنایات در غزه زیر سؤال رفته‌است، اضافه کرد: ما باید ماهیت واقعی استکبار را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: برخی از شبکه‌های مجازی در آمریکا فیلتر می‌شود، اما رسانه‌های غربی این موارد را منعکس نمی‌کنند و ما باید مراقب باشیم که افکار جوانان به‌سمت استعمارگران گرایش پیدا نکند.

درویشی با نامیدن دنیای غرب به دنیای مدرن وحشی، اعلام کرد: ما نباید به نسخه‌پیچی‌ها استکبار اعتماد کنیم و  باید افکار جامعه را نسبت به این دوگانگی‌ها آگاه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، متذکّر شد: مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.

او با بیان ارزش جایگاه معلم یادآور شد: ارتقای فرهنگ عمومی و پاسداشت حرمت‌ها مدیون حضور معلمان است و نام‌گذاری روز 12اردیبهشت به‌نام روز معلم دلیلی بر اهمیّت جایگاه این قشر در کشور است.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند