Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@16:13:16 GMT

چلسی ۱۷ روز تا ورشکستگی!

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۳۴۹۶

چلسی ۱۷ روز تا ورشکستگی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در پی حمله نظامی روسیه به اوکراین، رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی به خاطر ارتباط نزدیکش با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تحت فشار سیاسی قرار گرفته است، به همین خاطر اعلام کرده قصد فروش این باشگاه را دارد، اما تعلل او برای فروش این باشگاه، دردسرهایی برای او و آبی‌پوشان لندنی به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آبراموویچ که در سال ۲۰۰۳ این باشگاه انگلیسی را خرید، در نتیجه قرار گرفتن نامش در لیست سیاه تحریم‌های انگلیسی‌ها، چلسی حالا نه امکان انتقال مالکیتش را دارد، نه امکان خرید بازیکن، نه امکان تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی و نه حتی فروش بلیت بازی‌هایش در خانه و خارج از خانه. در همین حال شنیده می‌شود که اسپانسرهای باشگاه هم یکی پس از دیگری در صف فسخ قرارداد با چلسی قرار گرفته‌اند.

نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ باشگاه چلسی امروز (جمعه) از دولت انگلیس تقاضا خواهد کرد که تحریم‌ها علیه آنها را کاهش دهد چون ذخایر نقدی فعلی این باشگاه به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه آنها تا ۱۷ روز دیگر (۲۸ مارس) تمام خواهد شد. مدیران باشگاه چلسی به همین دلیل از دولت درخواست خواهند کرد تا به آنها اجازه دهد باشگاه را بفروشند و جلوی ورشکستگی خود را بگیرند.

چلسی در حال حاضر ماهانه ۲۸ میلیون پوند به بازیکنان خود دستمزد می‌پردازد، اما حساب‌هایش نشان می‌دهد که این باشگاه غرب لندنی تنها ۱۶ میلیون پوند در بانک پول نقد دارند. معلوم نیست در صورت اتمام منابع مالی باشگاه چه اتفاقی برای چلسی خواهد افتاد. آبی‌های لندنی در هرج و مرج مالی به سر می‌برند و تحریم‌های اعمال‌شده علیه آنها باعث می‌شود که در هر بازی خود ۶۰۰ هزار پوند از محل درآمدهای‌شان ضرر کنند.

کمپانی «Three» حامی مالی پیراهن چلسی به طور موقت قرارداد ۱۲۰ میلیون پوندی خود را در پی اتفاقات اخیر به حالت تعلیق درآورده است، این در حالی است که گفته می‌شود کمپانی «نایکی» که تأمین کننده البسته تیم‌های این باشگاه است، در حال بررسی فسخ قرارداد ۹۰۰ میلیون پوندی خود با چلسی است.

در پی حمله روسیه به اوکراین، آبراموویچ روی باشگاه چلسی سه میلیارد پوند قیمت گذاشت و اعلام کرد قصد فروش این باشگاه را دارد، اما تحریم‌های دولتی در حال حاضر مانع از این کار می‌شود.

بیشتر بخوانید: صحبت‌های خصوصی سردار آزمون با بازیکن روسی/عکس اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل نفت‌مسجد سلیمان توپ طلا عوض شد

۲۵۳۲۵۱

کد خبر 1611572

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: چلسی باشگاه چلسی میلیون پوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی

ایسنا/خوزستان رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در سال گذشته، با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

علی دهقانی اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مساله روبه‌رو هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: به این منظور در سال گذشته این اداره در استان خوزستان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تاسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده شدند و به چرخه تولید در آمدند و با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

دهقانی با بیان اینکه مطابق قانون تجارت، ورشکستگی بنگاه اقتصادی با صدور رای قطعی از محاکم قضایی، محقق می‌شود، گفت: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، ۱۴ پرونده مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار مزایده برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند