Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامحسین محمدی اصل گفت: بیش از ۱۵۰۰ نفر زائر از سراسر استان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در قالب کاروان‌های راهیان نور بیش از ۱۵۰۰ نفر از آحاد و اقشار مختلف مردم استان اردبیل در پنج مرحله عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اعزام کاروان‌های بسیج دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب از فردا ۲۱ اسفندماه در استان شروع می‌شود و اعزام کاروان‌ها تا ۶ فروردین سال بعد تداوم خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: زائرین به مدت ۵ روز از یادمان‌های طلائیه، اروندکنار، شلمچه، هویزه، دهلاویه، فکه و موزه دفاع مقدس خرمشهر بازدید می‌کنند.

محمدی اصل افزود: ثبت نام از طریق مراجعه به پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌های بسیج در سراسر استان انجام می‌گیرد و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اعزام‌ها مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

وی گفت: اعزام خانوادگی به مناطق عملیاتی جنوب با خودرو‌های شخصی از تاریخ ۲۷ اسفندماه الی ۵ فرودین ۱۴۰۱ از طریق ثبت نام در سامانه ره نور انجام می‌گیرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عنوان کرد: در لحظه تحویل سال نیز بسیجیان گردان‌های امام حسین (ع) تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا خواهند کرد.

محمدی اصل بیان کرد: به لحاظ شرایط کرونایی و حفظ سلامتی دانش آموزان، اردو‌های راهیان نور دانش آموز برای پایه اول و دوم متوسطه در بستر فضای مجازی و پخش زنده از شبکه استانی سبلان انجام گرفت.

وی گفت: راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی و تربیتی است که گنجیه‌ای ارزشمند برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و آینده ساز کشور می‌باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سپاه حضرت عباس راهیان نور بسیج دانشجویی مناطق عملیاتی جنوب سپاه حضرت عباس استان اردبیل راهیان نور محمدی اصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم هوای گرم تا روز چهارشنبه در تمامی مناطق استان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در روز پنجشنبه بر میزان ابرها افزوده شده و به ویژه در مناطق مرکزی استان وزش باد تند انتظار می رود.

وی افزود: ازحوالی ظهر جمعه با نفوذ سامانه ناپایدار جوی به منطقه و همراهی با شرایط فصلی و محلی، در اکثر مناطق استان بارش باران توام با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه با توجه به رگباری بودن بارندگی، سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست، ادامه داد: در مدت فعالیت این سامانه کاهش دمای هوا نیز از پدیده‌های دیگر خواهد بود.

کوهی خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه تا اواخر وقت شنبه تداوم خواهد داشت، همچنین تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6092382

دیگر خبرها

  • مین‌زدایی ۳.۵ میلیون هکتار از مناطق مرزی غرب و جنوب غرب توسط ارتش
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • اردبیل| جنبش دانشجویی غرب نتیجه «وعده صادق» است
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب