Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمانی گفت : سعی کردیم از تجارب و ظرفیت معاونین توسعه قبلی دانشگاه نهایت استفاده را ببریم و از آنان مشاوره بگیریم.

به گفته معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رتبه بندی مدیریت فنی دانشگاه از رتبه ۵ به رتبه ۳ ارتقا پیدا کردیم که این خود افتخاری برای دانشگاه می‌باشد و حدود ۶۰۰ پروژه حوزه سلامت در این مدت آماده و تحویل داده شد که بخشی از آن ناشی از بحران زلزله بود که به فرصت تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی پروژه نیمه تمام عمرانی در حال مناقصه است که امیدواریم از محل اعتبارات محرومیت زدایی این پروژه‌ها به اتمام برسد.

در حوزه سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت زحمات زیادی کشیده شد و خیرین سلامت در ساخت پروژه‌ها و خرید تجهیزات پزشکی بیش ۱۸۰ میلیارد تومان مشارکت داشته اند؛ از این حیث در بین دانشگاه‌های کل کشور موفق به کسب عنوان دانشگاه برتر شده ایم.

در حوزه مالی که جایگاه حساسی است، سامانه سادا را راه اندازی و بیش از ۱۰۰۰ ملک را شناسایی کرده ایم و از نظر مالی در سه سال گذشته رتبه مقبول را کسب نموده ایم.

با تاکید ریاست وقت دانشگاه جناب آقای دکتر مرادی هدفمند کردن پرداخت‌های پرسنلی را در دستور کار خود قرار دادیم و از ظرفیت اوراق خزانه نهایت استفاده را برده و کلیه بدهی‌های دانشگاه به شهرداری را پرداخت کرده ایم که کار بسیار ارزشمندی بود.

در بخش برنامه ریزی و بودجه کار‌های اساسی صورت گرفت که تشکیل کمیته تخصیص و ستاد راهبردی امور درآمد و ایجاد سه ردیف مستقل در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ از جمله آنان بود.

در حوزه مدیریت پشتیبانی هم اقداماتی مهمی از جمله به روز کردن ناوگان خودرویی و تعمیر و بازسازی مهمانسرای دانشگاه انجام گرفت.

در بخش مدیریت نیروی انسانی نیز فعالیت‌های بسیار خوبی صورت گرفته؛ بیش از ۳۲۰۰ نفر تبدیل وضعیت شدند که بیشترین تعداد در کل کشور بود و رتبه اول کشوری را بدست آوردیم، همچنین تیم برنامه نویسی را راه اندازی کردیم.

در سال‌های ۹۸ و ۹۹ در دو سال پیاپی عنوان رتبه سرآمد را در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور کسب نمودیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صبح امروز با حضور زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.

این مرکز رشد با ارائه یک مدل تحقیقات محور و پتانسیل علمی بالا، یکی از پیشتازان تولید دانش در حوزه سلامت است. این مرکز قادر است توانایی خود را به صورت عملی در پشتیبانی از تبد یل دانش به فناور‌ی های دانش محور حوزه سالمت به ویژه در حوزه، تکنولوژ‌ی های نوین پزشکی، هوش مصنوعی، تجهیزات پزشکی، بیوتکنولوژی، روش‌های جد ید درمانی، پزشکی دقیق و ... به کار برد و با هدف حمایت از بنگاه‌ها‌ی نوآور و کارآفرین و تبد یل آنها به محصولات مبتنی بر نوآوری، بازاریابی و تجاری سازی آنها در بازار‌های داخلی و بین المللی
و کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان، خودکفایی در تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی و به حرکت درآوردن
چرخ‌های اقتصاد ملی اقدام به تاسیس مرکزرشد فناوری‌های بالینی نموده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟