Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت‌مدیره اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران گفت: شبکه پنهان و غیرقانونی توزیع اعم از بساط گستری، مزون‌های خانگی و فروش زیرزمینی بازار پوشاک را در اختیار گرفته و به آن لطمه میزند.

مجید افتخاری  در گفت‌وگو با میزان، در خصوص وضعیت تولید پوشاک و واردات پوشاک قاچاق به کشور، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی بازار پوشاک از وضعیت مناسبی برخوردار نیست به طوری که در بخش عمده فروشی پوشاک با رکود مواجه هستیم همچنین در خرده فروشی نیز رونقی مشاهده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: وزارت صمت به کمک اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران طرحی تحت عنوان خرید شفاف مطرح کرده است که در این طرح جشنواره خرید لباس خوب و مناسب همچنین جشنواره نوروزی اتاق ایران در راستای تحریک تقاضا مردم در نظر گرفته شده است.   عضو هیئت‌مدیره اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران عنوان کرد: در حال حاضر ۲۵۰ فروشگاه در طرح خرید شفاف مشارکت می‌کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بساط گستری اصناف را آزار می‌دهد پدیده دستفروشی تبدیل به بساط گستری شده است و تمام مراکز اصلی شهر و خیابان‌های مملو از جمعیت، تبدیل به بساط گستری شده به طوری که کالا‌های قاچاق و غیر استاندارد بدون نظارت به فروش می‌رسد.

افتخاری اظهار کرد: بنابراین شبکه پنهان و غیرقانونی توزیع پوشاک اعم از بساط گستری، مزون‌های خانگی و فروش زیرزمینی بازار پوشاک را در اختیار گرفته و به اصناف لطمه میزند.

عضو هیئت‌مدیره اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران خاطر نشان کرد: امسال قاچاق متداوم و گسترده‌ای را شاهد بوده ایم به طوری که قاچاق بنگلادشی گسترش پیدا کرده و در روز‌های پایانی سال قاچاق دیگری نیز با عنوان قاچاق مسافری رونق داشته است به طوری که حجم گسترده‌ای از پوشاک قاچاق را از ترکیه خریداری کرده و به صورت مسافری وارد کشور می‌کنند.

 

 

بیشتر بخوانید: تولیدکنندگان پوشاک از بازار ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی شب عید بهره‌مند می‌شوند

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی پوشاک عید نوروز عرضه و تقاضا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی پوشاک عید نوروز عرضه و تقاضا تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران بازار پوشاک بساط گستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس