Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش تنیس روی میز گفت: بازیکنان دیگر کشورها با خود توپ جمع کن می‌آوردند که راحت باشند، ما هم دنبال بلیت و ویزا هستیم

امیرحسین هدایی در خصوص شرایط رشته تنیس روی میز در ایران صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، امیرحسین هدایی در مورد حضورش در مسابقات سنگاپور با هزینه شخصی به فارس گفت:

بازیکنان دیگر کشورها در سال 16 مسابقه می‌روند و 8 تا از بهترین عملکردهای وی برایش ثبت می‌شود، اما ما سالی 2 مسابقه می‌رویم که آن هم قطر و به خاطر رابطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای همین مسابقات سنگاپور پول بلیت من 40 میلیون شده است که همه را از جیب خودم دادم.

او ادامه داد:

شرایط واقعا سخت است. برخی کشورها برای بازیکنان خود توپ جمع کن هم می‌آوردند تا دنبال توپ نروند، اما فدراسیون ما می‌گوید بازیکن جایزه می‌گیرد و نباید برایش هزینه کنیم.

جور کردن 700 میلیون در سال برای یک فدراسیون که چیزی نیست

ملی پوش تنیس روی میز عنوان کرد:

در سال اگر 8 مسابقه برویم، نفری 8 هزار یورو می‌شود که برای 3 نفر اول ایران مجموعا 24 هزار یورو باید هزینه کنند که می‌شود، 700 میلیون تومان. آیا در یک سال هزینه 700 میلیونی برای سه نفر اول ایران زیاد است؟ این مبلغ را یک نفر هم می‌تواند هزینه کند، برای یک سازمان و فدراسیون که چیزی نیست.

باید دغدغه تمرین و پیشرفت داشته باشیم، نه ویزا و بلیت هواپیما

هدایی افزود:

نباید این دغدغه ها برای بازیکن ملی وجود داشته باشد. دغدغه ما باید این باشد که چطور تمرین کنیم و پیشرفت کنیم، نه اینکه شبانه روز به دنبال تهیه بلیت و ویزا باشیم و دنبال این برویم که چطور حضور در مسابقات به صرفه باشد.

او با اشاره به اینکه 5، 6 ماه دیگر بازی‌های آسیایی است، تاکید کرد:

باید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کاری کنند. فوتبال اگر بازی ها را نبرد و ضعیف باشد، چه کسی آن را نگاه می‌کند؟ تنیس روی میز هم همین است، اگر موفق نباشیم، کسی تحویل مان نمی‌گیرد. تیم ملی ویترین هر فدراسیون است و باید برایش هزینه کند. به شکلی باید این مسائل حل شود که بازیکن دغدغه نداشته باشد.

اخبار داغ 

منصوریان: حالا فهمیدم چرا هر کسی به این پسر خوشتیپ می رسد، به مرز انفجار می رسد! محمدرضا گرایی بهترین کشتی گیر امروز دنیا ارلینگ هالند راهی منچسترسیتی می‌شود / ادعای دیلی میل طرح لو رفته از پیراهن اول لیورپول در فصل 23-2022 / عکس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،مسابقات بین المللی تور جهانی تنیس ساحلی به میزبانی جزیره کیش از (۶ لغایت ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) هفته اول و از تاریخ (۱۰ الی ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) هفته دوم در دو بخش مردان و زنان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تقاضا برای خدمات cip همچنان بالا است/ روزانه چند نفر از خدمات cip در ایران استفاده می‌کنند؟
  • راهنمای دریافت ویزای تایلند
  • عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • تاثیر مهاجرت‌ اتباع خارجی غیرمجاز بر صنف‌های شغلی
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم
  • تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)