Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاری کارشناسی سیاسی با اشاره به اینکه ثبات اقتصادی و معیشتی مردم نتیجه عقلانیت انقلابی دولت سیزدهم است گفت: دولت سیزدهم تلاش کرد تا ذخیره‌سازی کالاهای اساسی را در کشور به حد نیاز انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد یاری، کارشناس سیاسی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به اینکه دولت دوازدهم همه مشکلات کشور را به برجام گره‌زده بود، گفت: دولت دوازدهم دولت غربگرا بود و نگاه کلی حاکم در دولت روحانی به غرب بدون ملاحظه به منافع ملی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاری اظهار کرد: در دولت روحانی با عملکرد بد دولت و تبعیض‌ها و حقوق نجومی امید به آینده به شدت کاهش یافته بود اما با روی آمدن دولت سیزدهم علی رغم اینکه همه مشکلات پایان نیافته است اما امید در مردم جانی دوباره گرفته است.

این کارشناس سیاسی گفت: نگاه دولت سیزدهم به مردم؛ نگاهی اخلاق مدارانه و خدمت به مردم است در حالی که دولت روحانی به منتقدانش رحم نمی کرد و ادبیاتی تند در برابر منتقدین داشت.

وی افزود: یکی از ویژگی های شاخص دولت رئیسی نگاه به توانمندی ها و ظرفیت های داخلی است و نگاه به همسایگان شرق کشور است و این ارتباط با کشورهای همسایه و رایزنی و تبادلات تجاری سبب گشودن درهای اقتصادی می شود.

کارشناس سیاسی گفت: در دولت قبلی که همه مشکلات را به برجام گره زده بود و معیشت مردم در اولویت نبود، شاهد صف های طولانی تامین کالا بودیم.

وی افزود: در دولت قبل واردات واکسن در تنگنای تحریم بود اما در دولت سیزدهم هم اکنون مردم با واکسیناسیون مرحله سوم و با رعایت پروتکل های بهداشتی مشغول خریدهای نوروز و آماده شدن برای رسیدن سالی جدید هستند.

کارشناسی سیاسی با اشاره به اینکه ثبات اقتصادی و معیشتی مردم نتیجه عقلانیت انقلابی دولت سیزدهم است گفت: دولت سیزدهم تلاش کرد تا ذخیره سازی کالاهای اساسی را در کشور به حد نیاز انجام شود.

یاری اظهارکرد: در دولت قبلی همه تلاش دولت منجر به مشکلات معیشتی برای مردم بود و هم اکنون هم اصلاح‌طلبان با موضوعاتی مانند رتبه بندی معلمان درصدد مطالبه افزایی هستند تا اعتماد به دولت سیزدهم را خدشه‌دار کنند.

وی افزود: ثبات عقلانیت انقلابی در دولت سیزدهم با مدیران دولت قبلی امکان‌پذیر نیست، آقای رئیسی باید با تحول در مدیریت کشور از مدیران خلاق و جهادی استفاده کند.

کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: باید انقلابی که در حوزه دولت شکل‌گرفته، جدی گرفته شود و تغییر مدیریتی انجام شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: عقلانیت انقلابی کارشناس سیاسی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت در بازدید سرزده از ادارات این شهرستان بیان کرد: تاکیدات مکرر دولت سیزدهم در خدمت به مردم بایستی سرلوحه کاری مدیران و کارکنان ادارات باشد و در جهت افزایش رضایتمندی مردمی تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند.

وی افزود: قابل پذیرش نیست مردم برای پیگیری مطالبه و حل‌ مشکل خود به ادارات مراجعه کنند و پاسخ یا پیگیری قابل لمسی از سوی مجموعه اداری مشاهده نکنند.

ناظری اضافه کرد: در صورتی که محرز شود اهمال کاری در روند حل مشکلات مراجعه کنندگان در اداره‌ای وجود دارد با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی خدمت بدون منت به مردم را وظیفه خود و تمام مدیران برشمرد و ادامه داد: خدمت بدون منت به مردم یعنی اینکه مدیر برای احصاء مشکلات در میدان باشد و خودش تمام موضوعات را در لحظه بررسی کند و در کوتاهترین زمان به فکر چاره اندیشی و رفع مشکل باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: پیرو خط مشی ریاست جمهوری و استاندار لرستان وظیفه ما و تمام مدیران نوکری مردم است، مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

ناظری با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، بیان کرد: هر پست مدیریتی زمانی به پایان می‌رسد و تمام مدیران بایستی به نحوی خدمت کنند که در زمان پایان مسئولیت در پیشگاه الهی و مردم سربلند باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است