Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@08:08:29 GMT

دانلود فیلم آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۹۴۰۷

دانلود فیلم آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته

اگر به دنبال دانلود فیلم آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته هستید، حتما کل این مقاله را کلمه به کلمه دنبال کنید. ما بهترین پیشنهاد ها را برای شما در نظر گرفته ایم.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام آموزشگاه آریا تهران، همان طور که می دانید نرم افزار فتوشاپ یکی از نرم افزار هایی است که با تخصص یافتن در آن می توانید به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد بالایی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از خدماتی که آموزشگاه آریا تهران به علاقه مندان به یادگیری فتوشاپ ارائه می دهد آموزش فتوشاپ رایگان می باشد.

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

شماره تماس ها:  ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۳ الی ۶

برای آموزش فتوشاپ از کجا شروع کنیم؟

در لینک آموزش فتوشاپ رایگان بالا شما می توانید فیلم های آموزشی رایگان را دانلود کرده و زیر نظر برترین استاد آموزش فتوشاپ مهارت های کار با نرم افزار فتوشاپ را یاد بگیرید.

مهم تر از همه امکان دریافت مدرک بین المللی را نیز خواهید داشت.

ما برای شما عزیزان ۶۰ قسمت آموزش فتوشاپ رایگان را قرار داده ایم تا شما بتوانید با دانلود فیلم آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته بدون نیاز به هیچ پیش نیازی کار با نرم افزار فتوشاپ را یاد بگیرید.

در فیلم آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته متناسب با نیاز های بازار کار اصول کار با نرم افزار فتوشاپ را آموزش می‌دهیم و اساتید ما پاسخگوی سوالات شما در این زمینه می باشند و شما می توانید از اساتید ما سوالات تان را بپرسید تا به سرعت ایرادات تان برطرف شده و بهترین طرح ها را در فتوشاپ ایجاد کنید.

دانلود فیلم آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته

ما در سایت آریا تهران که یکی از بزرگترین سایت ها در زمینه آموزش کامپیوتر می باشد شرایطی را فراهم کرده ایم تا همه بتوانند با هر بودجه ای از آموزش های تخصصی بهره مند شده و سطح دانش علمی و فنی خود را ارتقا بخشند.

یکی از ارزنده ترین کار هایی که سایت آموزشگاه آریا تهران انجام داده است امکان دانلود فیلم آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته می‌باشد. شاید از نظر شما این امر امکان پذیر نباشد که صفر تا صد فتوشاپ را بخواهید بدون پرداخت هیچ هزینه ای یاد بگیرید ولی واقعا این امکان در سایت آریا تهران فراهم شده تا علاقه مندان به این حوزه بتوانند در مدت زمان محدودی کار با نرم افزار فتوشاپ را یاد بگیرند و از مهارت های آموخته خود کسب درآمد کنند.

به همین دلیل نزدیک به ۶۰ قسمت فیلم آموزشی رایگان را تهیه کرده ایم تا شما عزیزان بتوانید با دانلود فیلم آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته بدون آن که حتی آشنایی با محیط نرم افزار فتوشاپ داشته باشید کار با آن را یاد بگیرید و به مهارت های خود بیفزایید.

اگر هنوز نمی دانید نرم افزار فتوشاپ چه کاربرد هایی دارد و با یادگیری قابلیت های پنهان آن می توانید تا چه اندازه به درآمد بالا برسید حتما مقاله نرم افزار فتوشاپ را مطالعه کنید تا بیشتر با کاربردهای این نرم افزار آشنا شوید.

سرفصل های فیلم آموزش فتوشاپ

سرفصل های آموزشی در فیلم آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته عبارتند از :

آشنایی با محیط نرم افزار فتوشاپ

معرفی ابزار های نرم افزار فتوشاپ

معرفی خروجی های فتوشاپ

فرمت های قابل پشتیبانی در فتوشاپ

بررسی فیلتر های فتوشاپ

آموزش بهینه سازی تصاویر برای سایت

معرفی لایه ها و نحوه ساخت پروژه لایه باز

معرفی فیلتر های متن

آموزش ویرایش و ادیت تصاویر

و …

به طور کلی شما می توانید آموزش فتوشاپ را با این فیلم ها آغاز کنید و در صورتی که نیاز به آموزش حرفه ای فتوشاپ داشتید و تمایل داشتید مدرک معتبر در این زمینه دریافت کنید می توانید در کلاس های آموزش فتوشاپ آریا تهران شرکت کنید. 

در این کلاس ها به شما مدرک بین المللی فنی و حرفه ای اعطا می شود و شما می توانید با این مدرک به سرعت جذب بازار کار شده و یا از امتیازات این مدرک برای مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنید.

یکی از ایراداتی که نرم افزار فتوشاپ دارد و ممکن است شما را نیز اذیت کرده باشد حجم بالای آن است که سنگین بودن این برنامه می‌تواند باعث کند شدن سیستم کامپیوتری و یا حتی خارج شدن از برنامه شود.

در این مواقع پیشنهاد ما به شما استفاده از فتوشاپ آنلاین است. شما می توانید حتی بدون نیاز به نصب نرم افزار فتوشاپ به صورت آنلاین از قابلیت های فتوشاپ استفاده کنید و بهترین طراحی ها را انجام دهید و ویرایش تصاویر را بدون کند شدن سیستم انجام دهید.

فیلم آموزش فتوشاپ حرفه ای

فیلم هایی که اساتید آریا تهران تهیه کرده اند به صورت صفر تا صدی می‌باشد و شما می توانید با مشاهده این فیلم ها کار با نرم افزار فتوشاپ را به طور کامل یاد بگیرید.

البته اگر بخواهید فیلم آموزش فتوشاپ حرفه ای را نیز مشاهده کنید می توانید از سایت های معتبری در این زمینه کمک بگیرید که باز هم یکی از بهترین سایت ها در این زمینه سایت آریا تهران است.

شما می توانید فیلم آموزش فتوشاپ حرفه ای را از این سایت خریداری کنید. البته قبل از آن که اقدام به خرید فیلم آموزش فتوشاپ حرفه ای کنید بهتر است فیلم هایی که توسط این اساتید آموزش داده شده اند را مشاهده کنید تا از تخصص و فن بیان آن ها اطمینان حاصل کنید و برای خرید فیلمی هزینه کنید که از آموزش تخصصی و کاربردی آن اطمینان داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش فتوشاپ آموزشگاه آریا تهران کار با نرم افزار فتوشاپ آموزش فتوشاپ شما می توانید یاد بگیرید آریا تهران فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: امسال نرم افزار سامانه اجاره بها به صورت برخط فعال شده و همه مشاوران معاملات املاک در این شهر موظف به نصب آن هستند، با این نرم افزار امکان رصد فعالیتهایشان به طور کامل فراهم شده است.
محسن صیادی افزود: پارسال سامانه اجاره بها به صورت آفلاین بود و این موضوع قدری رصد فعالیت مشاوران املاک را دشوار می‌کرد، اما از ابتدای سال همه مشاوران املاک موظف شده اند این نرم افزار را نصب و براساس آن اقدام کنند، در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.

وی گفت: در پی گشت‌های مشترک و تشدید بازرسی‌ها در حوزه مشاوران معاملات املاک مشهد در هفته پایانی فروردین ماه، از ۳۴۶ مورد بازرسی، ۲۲ فرم تعزیری برای متخلفان این صنف تنظیم و چهار واحد نیز پلمب شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد افزود: ۱۱ هزار و ۶۷۵ واحد مشاور معاملات املاک معتبر در مشهد وجود دارد، سال گذشته نزدیک به چهار هزار واحد مشاور املاک بدون پروانه کسب در این شهر شناسایی و به آنها اخطار داده شد.

صیادی گفت: هزار و ۹۵۴ واحد مشاور املاک جدید هم در مشهد مجوز کسب گرفتند.

دیگر خبرها

  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • سندروم فتوشاپ‌سازی از سلبریتی‌ها