Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:24:17 GMT

کارخانه نوآوری البرز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۹۵۸۶

کارخانه نوآوری البرز افتتاح شد

ایسنا/البرز شهردار کرج گفت: کارخانه نوآوری البرز ظرفیت این را دارد که بخش زیادی از مشکل اشتغال ایران کوچک را برطرف کند.

به گزارش ایسنا، مصطفی سعیدی سیرایی روز شنبه ۲۱ اسفند در مراسم افتتاح کارخانه نوآوری البرز با اشاره به اینکه برای بهره‌برداری از این کارخانه شهرداری بیشترین هزینه را متقبل شده، اظهار کرد: ارزش این مجموعه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است و امیدواریم با حمایت معاونت علمی ریاست جمهور و اعضای شورا، شاهد اتفاقات خوبی در این کارخانه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین، توضیح داد: فعالیت نخبگان در این کارخانه می‌تواند  نمادی برای عدم تمرکز بر بودجه محوری در تحقق اهداف پیش بینی شده در حوزه علم و فناوری باشد.

شهردار کرج با بیان اینکه این کارخانه ظرفیت اشتغالزایی برای ۱۵۰۰ نفر را دارد، افزود: این کارخانه ظرفیت این را دارد که بخش زیادی از مشکل اشتغال ایران کوچک را برطرف کند و نباید به اشتغالزایی برای ۱۵۰۰ نفر محدود شود.

این مسئول تاکید کرد: کرج مهد شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ است و نخبگان زیادی را در خود جای داده بنابراین باید از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل استفاده کرد.

شهردار کرج گفت: باید کارخانه نوآوری به مرکزی برای جذب جوانان و  نخبگان کرجی تبدیل شود تا بتوانیم از ظرفیت آنها برای حل مشکلاتی از قبیل ترافیک، آلودگی هوا، معضلات زیست محیطی و ... استفاده کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مصطفی سعیدی سیرایی استانی اجتماعی شهرداری کرج شورای شهر کرج کارخانه نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم

لیفتراک وسیله‌ای است که در انبار بسیاری از کارخانه‌ها و حتی گمرک و مراکز ترخیص بار یافت می‌شود. این وسیله به کار جابه‌جایی بارها سرعت بخشیده است. در ویدئوی زیر مراحل ساخت لیفتراک‌ها را در کارخانه مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود