Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد مردمی اجتماعات مهدوی بابیان اینکه برای ایام نیمه شعبان ۱۵۰ موکب در بلوار پیامبر اعظم و ۳۰ موکب خارج از بلوار هماهنگ شده و برپا خواهند شد، گفت: بیش از ۱۲۰ غرفه فرهنگی با موضوعات عفاف و حجاب و شهدا و ... برپا می شود.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدرضا وطن‌خواه ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: به پویش به عشق مهدی هواداریم پیوسته و هوادار فقرا، ضعفا و زائران امام زمان (عج) هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بابیان اینکه برای ایام نیمه شعبان ۱۵۰ موکب در بلوار پیامبر اعظم و ۳۰ موکب خارج از بلوار هماهنگ شده و برپا خواهند شد، افزود: موکب فقط برای پذیرایی نیست بلکه خدمات مختلفی از آن‌ها به‌وفور دیده می‌شود؛ تیم های مختلف پزشکی به زوار مسیر پیاده‌روی به‌صورت داوطلبانه خدمت می‌کنند.

جشن‌های نیمه شعبان استان قم به‌صورت ملی برگزار می‌شود 

رئیس ستاد مردمی اجتماعات مهدوی افزود: رئیس‌جمهور دستور داده است که جشن‌های نیمه شعبان به‌صورت ملی برگزار شود و استان های دیگر امکانات و ظرفیت های مورد نیاز استان قم را تامین کنند.

وی بیان کرد: بیش از ۱۲۰ غرفه فرهنگی در بلوار پیامبر اعظم برپا می‌شود،  یکی از اقداماتی که موکب‌ها انجام می‌دهند فعالیت‌های فرهنگی است، این غرفه‌ها در موضوعاتی مانند جمعیت، عفاف و حجاب، ازدواج خانواده، مشاوره‌های تخصصی، دستاوردهای انقلاب، ترویج کتاب‌خوانی، غرفه شهدا، پاسخگویی به سؤالات شرعی، برنامه کودکان از نقاشی تا کارهای کودک حرفه‌ای فعالیت خواهند کرد.

وطن‌خواه عنوان کرد: سال ۹۸ یک‌میلیون غذا و دو میلیون نوشیدنی در ایام نیمه شعبان میان زائران توزیع شد که این حجم عظیم فقط از عهده گروه‌های مردمی برمی‌آید و نه دولت توان این خدمت‌رسانی را دارد نه یک فرد متمول می‌تواند این حجم از غذا و نوشیدنی را توزیع کند.

وی بابیان اینکه جشن‌های نیمه شعبان به‌صورت مردمی برگزار می‌شود، تصریح کرد: مردم پای‌کار هستند، اداره برق به‌صورت جهادی در حال برطرف کردن مشکل برق بلوار پیامبر اعظم است، دستگاه‌های استان باهمت خود پای‌کار هستند و پیش‌بینی می‌کنیم امسال جمعیت بسیار خوبی برای نیمه شعبان حضور پیدا کنند.

رئیس ستاد مردمی اجتماعات مهدوی گفت: هرچقدر درزمینهٔ ترویج نیمه شعبان فعالیت کنیم اجر معنوی دارد، اصحاب رسانه نقش مهمی درزمینهٔ ترویج این جشن هابرعهده دارند.

 قم باید یکپارچه میزبان زائران نیمه شعبان باشد 

وطن‌خواه با تأکید بر اینکه قم باید یکپارچه میزبان زائران نیمه شعبان باشد، ادامه داد: مساجد و تکایا و حسینیه‌ها در این زمینه نقش مهمی ایفا می‌کنند که از اصحاب رسانه درخواست دارم این حس میزبانی را تقویت کنند.

وی ادامه داد: در ایام شادی سال ۹۸ که جشن خوبی برگزار شد۷۰۰هزار لیتر آب و ۸هزار قالب یخ بین موکب‌ها توسط ستاد مردمی توزیع شد، در مسیر بلوار مشکل آب‌رسانی وجود دارد که با تانکر و هماهنگی ارگان‌های مختلف انجام گرفت.

رئیس ستاد مردمی اجتماعات مهدوی بابیان اینکه تجلی بزرگ به عشق مهدی هواداریم یعنی باید کار بزرگ انجام شود، افزود: اسلام برای بشریت حرف دارد، امام زمان(عج) عدالت را گسترده خواهد کرد وبه مقابله با استکبار جهانی خواهد پرداخت.

وطن‌خواه گفت: نیروهای مردمی در موکب‌های بلوار پیامبر اعظم مشغول فعالیت هستند و کارها به‌صورت جهادی و با همدلی انجام می‌شود، اگر کار مردمی نشود اتفاق بزرگی نمی‌افتد.

 فعالیت موکب های بلوار پیامبر اعظم از روز سه شنبه آغاز می شود 

وطن‌خواه با بیان اینکه حفظ کرامت زائر مورد تاکید است و موکب ها براین اساس فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: از روز سه شنبه موکب ها فعالیت خود را آغاز و اوج فعالیت موکب ها روزهای پنج شنبه و جمعه است، سعی می کنیم خدمات در چند روز به زائران ارائه شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشن نیمه شعبان بلوار پیامبر اعظم نیمه شعبان وطن خواه موکب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد

 امین میرزازاده ملی پوش کشتی فرنگی روز گذشته در مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار می‌شود، تماشاگر مسابقات بود.

او درباره کسب عنوان مرد ورزش ایران، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که این توفیق را به من داد. این عنوان به من تنها نیست متعلق به کل جامعه کشتی است که برای اعتلای پرچم کشورمان تلاش می‌کنم.  

دارنده مدال طلای جهان در پاسخ به این سوال که پنج خوزستانی مسافر المپیک هستند، گفت: جای تشکر دارد که برای دومین سال اهواز میزبانی را برعهده گرفته است. این میزبانی‌ها به پیشرفت بیشتر کشتی کمک می‌کند.  

میرزازاده درباره اینکه توقعات از شما در المپیک پاریس بالاست، انتظار چه مدالی از خود دارید؟ تصریح کرد: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال دل مردم را شاد کنم. هیچ کس با ناامیدی به المپیک نمی‌رود. همه بچه‌ها شرایط خوبی دارند. اردو‌ها از ۱۸ اردیبهشت اردو‌ها شروع می‌شود و چند ماه اردوی پرفشار داریم. امیدوارم بهترین نتایج را در المپیک کسب کنیم.  

این فرنگی‌کار سنگین‌وزن کشورمان درباره اینکه در آستانه المپیک درخواست شما از مسئولان چیست، یادآور شد: اولین درخواست من این است بتوانیم با آرامش تمرینات را دنبال کنیم و مسئولان هم با ما و فدراسیون کشتی همراه باشند. این حمایت از شهرستان و استان شروع می‌شود و به کشور می‌رسد. ما انتظار داریم این حمایت‌ها همه جانبه و یکپارچه باشد.

میرزازاده در پاسخ به این سوال که حسن رنگرز اولین سال حضور خود را به عنوان مربی در المپیک خواهد داشت، نظر شما در این باره چیست؟، گفت: او شخصی است که بدون برنامه به مسابقات نمی‌رود و قطعا برنامه‌ریزی خوبی انجام خواهد گرفت تا حضوری موفق و خوب در المپیک داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود