Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@09:51:14 GMT

شورای ائتلاف باید تقویت شده و گسترش پیدا کند

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۰۵۱۷

شورای ائتلاف باید تقویت شده و گسترش پیدا کند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه این شورا باید حفظ و تقویت شده و گسترش پیدا کند گفت: پیروزی و موفقیت ما در گرو این است که بدانیم هیچ تشکلی در تنهایی موفق نخواهد شد.

به گزارش ایمنا، غلامعلی حدادعادل صبح امروز (بیست و یکم اسفندماه) در ششمین کنگره سراسری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: از کسانی هستم که از روز اول تاسیس جمعیت رهپویان که به عنوان یک جوانه جدید در فضای انقلاب شروع به کار کرد، با این تشکل آشنایی داشته و همیشه به این مجموعه به عنوان یک تشکل انقلابی نگاه کرده‌ام و مواضع اصولی این جمعیت در دفاع از انقلاب اسلامی را تحسین کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تشکل‌های متعددی که همه به خانواده انقلاب تعلق دارند، و همه ولایی و پیرو خط امام و رهبری هستند، باید همه بدانیم هیچ تشکلی به تنهایی نمی‌تواند در عرصه سیاسی موفقیتی حاصل کند.

حدادعادل ادامه داد: ما اگر توفیقی داریم این توفیق در پرتو وحدت ما است، و این همان آرمانی است که در شورای ائتلاف دنبال می‌کنیم، و جمعیت رهپویان یکی از اضلاع ثابت و موثر این شورا تاکنون بوده و از این به بعد هم خواهد بود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه یادآور شد: پیروزی و موفقیت ما در گرو این است که بدانیم هیچ تشکلی در تنهایی موفق نخواهد شد.

حدادعادل با اشاره به این نکته که در کشوری که سرنوشت حکومت، چه ریاست جمهوری و چه مجلس و چه شوراهای شهر با رای گیری و نظر مردم معلوم می‌شود، باید با عنوان یک تشکل سیاسی در عرصه انتخابات ظاهر بشویم، اظهار داشت: باید یک ساز و کاری وجود داشته باشد که از یکسو به مردم برای معرفی نیروهای مناسب کمک کند و از بکسو دیگر به حکومت برای رسیدن به اهداف خودش کمک برساند.

وی با تاکید بر اینکه حتماً به یک تشکل سیاسی نیاز داریم، افزود: در حال حاضر به برکت تلاش همه نیروهای دلسوخته انقلاب از جمله یاران ما در جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، شورای ائتلاف به لطف الهی در چند سال اخیر توانسته اعتماد بخش قابل توجهی از نیروهای به خودش جلب کند و نامزدهایی که برای مجلس و شورای شهر و حتی ریاست جمهوری و مجلس خبرگان معرفی کرده، اکثریت توانسته‌اند که رای و نظر مردم را جلب بکنند.

حداد عادل تصریح کرد: شورای ائتلاف باید حفظ و تقویت و گسترش پیدا کند و اقدامات این تشکل از نظر اجتماعی و سیاسی تعمیق پیدا کند و خودمان را برای صحنه‌های آینده باید آماده بکنیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه نمی‌توانیم پیروزی یکی و دو سال گذشته را تضمینی برای پیروزی در آینده بدانیم، افزود: پیروزی آینده در گرو دو چیز است، اول عملکرد دولت، عملکرد مجلس، عملکرد شوراها و بعد سازمان یافتگی نیروهای انقلابی در یک شبکه گسترده وحدت بخش و جامعی که ما این شبکه را همان شورای ائتلاف می‌دانیم. وی در پایان نیز ابراز امیداوری کرد که هم دولت، مجلس و شوراها در خدمت به مردم موفق باشند و شورای ائتلاف نیز در سازماندهی نیروهای انقلابی برای آینده گام‌های خوبی را بردارد.

کد خبر 561274

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حداد عادل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب احزاب ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نیروهای انقلاب انقلاب اسلامی جمعیت رهپویان شورای ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف اعلام کرد: فهرست شورای متبوعش در دومین مرحله انتخابات مجلس آخر هفته و همزمان با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر ابراهیم رسولی اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست در هفته آخر و با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

وی ۱ اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند!

به گزارش ایمنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزدها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 748434

دیگر خبرها

  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند