Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم مس رفسنجان با گلزنی به هوادار رویای آقای گلی کوین یامگا مهاجم استقلال را دور از دسترس کرد

گل اول مس رفسنجان به هوادار در هفته بیست و دوم لیگ برتر از سوی آقای گل و آقای پاس گل لیگ برتر رقم خورد.

به گزارش طرفداری، دو تیم مس رفسنجان و هوادار در حالی از ساعت 14 به مصاف هم رفته اند که شاگردان محمد ربیعی خیلی زود موفق شده اند از حریف خود پیش بیفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 17 بازی محسن آذرباد توپی را برای گادوین منشا فراهم کرد تا او گل اول مس رفسنجان را به هوادار بزند و این تیم را پیش بیندازد.

منشا با این گل، 12 گله شد و اختلاف خود را با کوین یامگا در رده دوم جدول گلزنان به 2 گل رساند و آذرباد هم که تحت تاثیر 2 پاس گل مهدی ترابی در بازی با نفت مسجدسلیمان به رده دوم آقای پاس گل ها سقوط کرده بود، دوباره به رده اول جدول آقای پاس گل های لیگ برتر برگشت و شریک مهدی ترابی شد.

مهدی ترابی و محسن آذرباد هرکدام 9 گل پاس داده اند.

نیمه اول بازی هوادار و مس رفسنجان در تهران با تک گل منشا به سود مس به پایان رسید.

 

 

اخبار داغ 

منصوریان: حالا فهمیدم چرا هر کسی به این پسر خوشتیپ می رسد، به مرز انفجار می رسد! محمدرضا گرایی بهترین کشتی گیر امروز دنیا ارلینگ هالند راهی منچسترسیتی می‌شود / ادعای دیلی میل طرح لو رفته از پیراهن اول لیورپول در فصل 23-2022 / عکس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آقای پاس گل مس رفسنجان آقای گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، بازیکن سابق استقلال که سومین فصل بازی در هوادار را تجربه می‌کند و بازوبند کاپیتانی را نیز در اختیار دارد، در هفته‌های گذشته عملکرد خیره کننده‌ای داشته است.

شجاعیان در سال جدید با آمادگی بالا در زمین حاضر می‌شود‌. این هافبک طراح در بازی با فولاد دبل کرد و مقابل گل گهر نیز تک گل پیروزی بخش هوادار را به ثمر رساند. داریوش اگرچه در بازی با پیکان نتوانست گلی بزند اما پاس گل اول هوادار را به زیبایی هرچه تمام‌تر داد و زمینه ساز گل محسن سفیدچغایی شد.

درخشش داریوش شجاعیان در جام حذفی نیز ادامه پیدا کرد و او در دقیقه ۱۰ نخستین گل هواداری‌ها را به ثمر رساند. او در این فصل ۶ گل برای تیمش زده و بهترین فصل حضور در این تیم را سپری می‌کند.

دیگر خبرها

  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • هوادار تراکتور از هوش رفت (عکس)
  • ببینید | خلاصه بازی هوادار ۳ - مس سونگون ۱
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است