Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز امجدی روز شنبه در آغاز مانور تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی در ارومیه افزود: برای تنظیم بازار میوه شب عید شهرستان، از کل میوه خریداری شده  ۳۴۰ تن پرتقال و بقیه سیب است که از طریق ۶۱ جایگاه عرضه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هدف فعالیت مانور تشدید بر بازار کالاهای اساسی در راستای اقدامات قرارگاه امنیت غذایی است ادامه داد: این مانور با حضور ۴۰ بازرس نظارتی و در قالب ۱۰ تیم مجزا در مسیرهای تعیین شده شهری و سطح بازار برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امجدی اضافه کرد: ۱۰ تیم چهار نفره نظارتی با حضور کارشناسان جهاد کشاورزی، تعزیرات و بسیج اصناف سپاه شهرستان ارومیه به صورت صبح و بعد از ظهر در بازار حضور یافته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با تشکیل پرونده، متصدی واحد را برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات معرفی می کنند.

وی با بیان اینکه روزانه به طور متوسط ۱۴ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات ارسال می‌شود، اظهار کرد: از ابتدای قانون انتزاع و شروع فعالیت قرارگاه امنیت غذایی تاکنون ۲ هزار و ۸۹۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی نانوایی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای صورت گرفته و با تشکیل ۳۷۵ فقره پرونده به ارزش چهار هزار میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

وی افزود: از زمان برقراری قرارگاه امنیت غذایی شهرستان تا کنون ۲ هزار و ۲۷۰ تن کالای اساسی به شهرستان ارومیه اختصاص یافته  که یکهزار و ۲۹۰ تن آن توزیع و ۹۷۸ تن دیگر در حال توزیع است.

امجدی با اعلام افزایش شیفت های بازرسی با نزدیک شدن به ایام پایانی سال گفت: به منظور رصد و پایش بازار و مبارزه به هر گونه گران فروشی، کم فروشی و احتکار هر گونه کالای اساسی، با همکاری فرمانداری شیفت های بازرسی افزایش می‌یابد.

شهروندان آذربایجان غربی نیز مانند سایر نقاط کشور در هفته های پایانی سال تمایل به خرید مایحتاج ایام عید دارند که تشدید بازرسی نیز به تبع آن در راستای جلوگیری از گران‌فروشی و کم فروشی انجام می‌شود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی میوه سردسیری آذربایجان غربی ارومیه کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی میوه سردسیری آذربایجان غربی وزارت جهاد کشاورزی میوه سردسیری آذربایجان غربی ارومیه کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار باوی گفت: از آغاز خرید گندم در این شهرستان تاکنون ۱۳ هزار تن از کشاورزان خریداری شده است.

محسن البرزی افزود: و همچنین در این مدت ۳۰۰ تن کلزا از کلزاکاران شهرستان باوی خریداری شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود در سال زراعی جدید ۹۰ هزار تن گندم از کشاورزان این شهرستان خریداری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • این میوه را حتما قبل از خواب بخورید
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید