Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی فرمانداری گراش اعلام کرد: مجید غلام پور این سخنان را شنبه ۲۱ اسفندماه در جلسه آردو نان شهرستان گراش بیان کرد و خواستار ساماندهی این وضعیت از سوی نهادهای متولی و بالابردن کیفیت نان و ارایه آموزش های لازم به صاحبان نانوایی ها در شهرستان شد.

او بیان کرد: نان به عنوان یکی از نیازهای روزانه مردم نقش مهمی در سفره مردم دارد و پایین بودن کیفیت نان در شهرستان به هیچ عنوان  پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلام ‌پور با بیان اینکه بهبود کمی و کیفی پخت نان انتظار بحق مردم است، گفت: نیاز است با توجه به شیوع بیماری کرونا بازرسی و نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و کیفیت نان افزایش یابد و برخورد قاطع و قانونی با نانوایی هایی که دارای سطح بهداشتی نامطلوب، ساعات کار نامنظم، عدم رعایت وزن چانه، افزایش قیمت و برخورد نامناسب با مردم هستند تشدید شود.

وی بیان کرد: در صورت اثبات تخلف نانوایی‌ها، بدون اغماض به تعزیرات ارجاع و به سرعت نسبت به قطع سهمیه آرد و پلمب آنها اقدام شود و سهمیه قطع شده نانوایی‌های متخلف به نانوایی های که مورد وثوق اتحادیه نانوایان باشند، تعلق گیرد.

فرماندار گراش با بیان اینکه سرانه مصرف آرد در شهرستان گراش ماهانه چهار کیلوو ۲۰۰ گرم است و ماهانه هم هفت هزار و ۴۰۰ کیسه در بین خبازی های این شهرستان توزیع می‌شود گفت: بر اساس مصوبه کمیته آرد و نان گراش از این پس هر واحد خبازی که در تعطیلی خودسرانه صبح پخت نداشته باشد ۲۵ درصد سهمیه آرد نانوایی کاهش می یابد.

غلام پور افزود: عرضه نان بی کیفیت و غیر بهداشتی در سوپرمارکت‌ها و کم فروشی در برخی از نانوایی‌ها به شهروندان تخلف است و با متخلفان برخوردقانونی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۶ نانوایی در شهرستان گراش به مردم خدمات رسانی می‌کنند،  گفت: در برخی از نانوایی‌ها شیوه نامه های بهداشتی رعایت نمی‌شود که در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت درج قیمت‌ها در نانوایی‌ها افزود: اتحادیه نسبت به تهیه بنر با فرمت های یکسان و درج قیمت و شماره تلفن رسیدگی به شکایات شهروندان اقدام و نانوایی‌ها را به نصب آن در دید انظار عمومی مکلف کند.

رئیس کمیته آرد و نان شهرستان گراش، استقرار اداره غله در شهرستان را مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: با استقرار اداره  غله در شهرستان، ساماندهی و کمک به صمت و تعاون روستایی برای خدمت به مردم و ایجاد نظم و توزیع عادلانه آرد و نان با کیفیت بالا را می توان شاهد بود.

وی گفت: علاوه بر احکام تعزیراتی، معاونت بهداشت ادارات غله، جهاد کشاورزی و صمت از همه ظرفیت های قانونی در اختیار برای جلوگیری از تخلفات استفاده کنند.

شهرستان گراش در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها گراش لارستان ستاد تنظیم بازار فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گراش لارستان ستاد تنظیم بازار گراش لارستان ستاد تنظیم بازار فارس شهرستان گراش نانوایی ها کیفیت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت

حسین رضایی در این آئین ضمن تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان افزود: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین (رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی و ... است.

محمود شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت کوش واحد‌های صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات قشر را جزو برنامه محوری خود می‌دانیم.

وی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

شریفی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و افزود: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد