Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساسان قربانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سیاست وزارت بهداشت و آموزش و پرورش، بازگشایی تمام مدارس و حضور فیزیکی دانش آموزان در مدرسه است که این سیاست با واکسینه شدن دانش آموزان محقق خواهد شد.

وی از دانش آموزانی که یک نوبت واکسن دریافت کرده‌اند خواست باتوجه به تاریخ نوبت دوم به محل واکسیناسیون مراجعه کرده و دٌز دوم خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی با تاکید بر لزوم دریافت دٌز دوم واکسن برای ایجاد ایمنی در فرد گفت: ایمنی جمعی جامعه با واکسیناسیون کامل بالای ۸۰ درصد محقق می‌ شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزدد: ۵۶ هزار دانش آموز در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان باید علیه کرونا واکسینه شوند که تاکنون ۴۶ هزار و ۸۹۴ نفر دُز اول و ۳۴ هزار و ۶۵۸ نفر نیز دُز دوم واکسن را تزریق کرده‌اند.

وی اظهار داشت: ۲۱ هزار و ۶۴۲ دانش‌آموز در آبادان، ۱۳ هزار و ۷۲۹ دانش‌آموز در خرمشهر و ۱۱ هزار و ۵۲۵ دانش‌آموز در شادگان تاکنون نوبت اول واکسن خود را دریافت کرده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان روند تزریق دُز دوم واکسن دانش آموزان در جنوب غرب خوزستان را نامناسب خواند و گفت: ۱۷ هزار و ۲ دانش‌آموز در آبادان، ۱۰ هزار و ۶۶۰ دانش‌آموز در خرمشهر و ۶ هزار و ۹۹۶ دانش‌آموز در شادگان تاکنون برای تزریق دُز دوم واکسن اقدام کرده‌اند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰ مرکز شهری، ۱۸ مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها طرح واکسیناسیون کرونا واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان آبادان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح واکسیناسیون کرونا واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان طرح واکسیناسیون کرونا واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان آبادان دانشگاه علوم پزشکی د ز دوم واکسن دانش آموز دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند

 شهرام رئیسی  با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۴۵۵ نفر دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هستند، بیان کرد: ازاین‌بین ۳ هزار و ۶۲۱ نفر دانش‌آموز و ۱۶۷ نفر دانشجو هستند.

وی با بیان اینکه این قشر سالانه از خدمات و مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، افزود: خدمات تحصیلی مانند کمک‌هزینه تحصیل، توانمندسازی تحصیلی، مشاوره تحصیلی و … به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در استان سیستان و بلوچستان داده می‌شود.

رئیس کمیته امداد سراوان با اشاره به ارقام هزینه‌کرد برای توانمندسازی دانش‌آموزان تحت پوشش، بیان کرد: سال گذشته بیش از ۲ میلیارد ۳۸۷ میلیون ۱۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه‌های تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت هزینه شد.

رئیسی با بیان اینکه تعداد ۲۵۰ نفر حامی معلم حمایت از کودکان نیازمند شهرستان سراوان را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: تجلیل از معلمانی که حامی ایتام هستند در روز معلم یکی از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان سراوان خواهد بود.

وی افزود: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های دوجانبه باهدف حمایت هر چه بیش‌تر از کودکان و دانش‌آموزان نیازمند و سپرده‌گذاری قرض ماندگار در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از دیگر نکاتی است که می‌تواند تعامل بین کمیته امداد و آموزش‌وپرورش را تقویت سازد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند