Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید طاهرحسینی تعداد بهبود یافتگان ویروس کرونا در گچساران را ۱۹ هزار و ۴۹۲ تن اعلام کرد و گفت:  ۲۳۶ تن در این شهرستان بر اثر ویروس کرونا  جان باخته اند.

او می گوید: هم اکنون ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های این شهرستان بستری و۷۲ تن در قرنطینه خانگی هستند.

به گفته سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران، از آغاز طرح واکسیناسیون برای مقابله با کرونا تاکنون ۱۹۵ هزار و ۴۷دُز واکسن به گروه های هدف این شهرستان تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی گفت: شهروندان گچساران در این مدت ۸۴ هزار  و ۳۱۲ تن دُز نخست و ۷۶ هزار و ۷۸۰ تن دُز دوم کرونا را دریافت کرده اند.

او می گوید: تاکنون ۳۳ هزار و ۹۵۵ دُز سوم واکسن کرونا برای گروه های هدف این شهرستان تزریق شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: واکسیناسیون ویروس کرونا در ۱۰ مرکز شهری و روستایی، ۱۲ پایگاه سلامت و ۲۸ خانه بهداشت و پایگاه های تجمیعی در این شهرستان در حال انجام است.

حسینی می گوید: تاکنون  ۱۰ هزارو ۳۱۸ دانش آموز  واکسن کرونا دریافت کرده اند.

او با بیان اینکه واکسینه دانش آموزان گروه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال در این شهرستان هم اکنون در حال انجام است ،گفت: بیش از ۱۰هزارو ۸۷۱ دانش آموز در این گروه سنی باید در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

حسینی می گوید: از این تعداد دانش آموز۱۰ هزار و ۳۱۸ تن در دُز نخست و۹ هزارو و ۴۰۴ تن دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند. 

او گفت: گچساران هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و متاسفانه برخی از شهروندان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

 شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بهداشت و درمان ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و گفت: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد