Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:20:59 GMT

ایران خودرو فارس در اجرای دستورات قضایی جدیت دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۳۱۴۴

ایران خودرو فارس در اجرای دستورات قضایی جدیت دارد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری استان فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در بازدید از سایت ایران خودرو ضمن اخذ گزارش هفتگی خروج خودروها از سایت و روند تحویل خودرو های تجاری سازی شده در ۲۰ روز اخیر اظهار کرد: ورود دادستانی به موضوع دپوی خودرو در این سایت به منظور پیگیری حقوق مشتریان با هدف صیانت از حقوق عامه مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته، یادآور شد: مطابق گزارشات اخذ شده و پس از پیگیری های قضایی و همچنین تغییرات مدیریتی در این سایت، ۲ هزار و۶۳۷ خودرو تولید شده تحویل مشتریان شده است که این امر در نتیجه همکاری نهادهای مرتبط و مسئول و همچنین نیروی انتظامی استان در پلاک گذاری خودروها است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با بیان اینکه مدیر جدید این سایت قول ترخیص بیش از یک هزار خودرو دیگر پلاک گذاری شده تا پیش از انتهای امسال را داده است، یادآور شد: مقرر شده است توزیع خودروهای تحویلی فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده نیز به زودی انجام شود که این امر نشان از همکاری مدیر جدید این سایت در اجرای دستورات قضایی است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با تأکید بر اینکه مجموعه قضایی در سالهای اخیر نشان داده است که حامی تولید، سرمایه گذاری و رونق صنعتی در استان است گفت: عواید و بهره همه این اقدامات باید به عموم مردم برسد و دادگستری استان همانگونه که وظیفه حمایت از تولید را بر عهده دارد؛ حامی و پیگیری کننده حقوق عامه مردم نیز هست و این دو موضوع منافاتی با یکدیگر ندارد.

عبدالرضا ملاکی مدیر سایت ایران خودرو شیراز هم در این بازدید، با ارائه عملکرد خود از زمان انتصاب در رفع ایرادات وارد شده، از تأمین کلیه قطعات مورد نیاز این سایت در کمترین زمان خبر داد.

پیش از این، ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ اعلام شده بود: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس به منظور پیگیری حقوق عامه به صورت سرزده از پارکینگ شرکت ایران خودرو در شیراز بازدید کرد و علل انباشت گسترده خودروها را بررسی کرد و پس از دیدار سرزده دیگر این مقام قضایی از پارکینگ ایران خودرو در شیراز در دوم اسفندماه، او اعلام کرد: پرونده قضایی علیه شرکت ایران خودرو در دادسرای شیراز تشکیل شده و مدیر عامل شرکت ایران خودرو و مدیر سایت ایران خودرو در فارس احضار شدند.

برچسب‌ها ایران خودرو دادگستری شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایران خودرو دادگستری شیراز ایران خودرو دادگستری شیراز فارس ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است

دادستان عمومی و انقلاب کرمان در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی دادگستری استان کرمان با بیان این مطلب که وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است، گفت: دستگاه قضایی از آمران به معروف و نیرو‌های فراجا در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت می‌کند.
مهدی بخشی افزود: ۹۹ درصد افراد به توصیه‌های آمران به معروف و نیرو‌های فراجا تمکین می‌کنند و از زمان اجرای طرح نور در استان کرمان یک پرونده هم تشکیل نشده است.
مدعی العموم استان کرمان تصریح کرد: سیستم قضایی استان کرمان شناسایی صفحات اینستاگرامی هنجارشکن را در دستور کار خود قرار داده است و همچنین دادستانی با افرادی که به درقبال دریافت پول اقدام به تبلیغ بی حجابی و هنجارشکنی می‌کنند، برخورد قانونی قاطع خواهد کرد.

بخشی بیان داشت: لازم است آموزش و پرورش و دیگر نهاد‌های متولی به منظور فرهنگ سازی حجاب همت کنند و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی بیشتری را برای رفع این معظل درنظر بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • راهکار های سند تحول قضایی برای تحقق فصل خصومت
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود