Web Analytics Made Easy - Statcounter

چاپ به معنای تولید مجدد حروف و تصاویر بر روی کاغذ، مقوا، شیشه و... است. چاپ انواع مختلفی دارد، نظیر چاپ برجسته، دیجیتال، اسکرین، فلت‌بد و افست. تمام این موارد، جوهر را از یک پلات چاپی به روی سطح موردنظر چاپ شود، انتقال می‌دهد. چاپ فلت‌بد  یکی از مهم‌ترین انواع چاپ بوده و در چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نوع چاپ به دلیل کاربرد زیادی که دارد، به‌صورت سیاه‌وسفید و رنگی بر روی متریال‌های تخت قابل انجام است و طرفداران زیادی دارد.

چاپ روی شیشه در کجاها استفاده می‌شود؟

امروزه بسیاری از کسب‌وکارها، برای رسیدن به اهداف بزرگ خود در امر بازاریابی و تبلیغات به دنبال راهکارهای مفید و بی‌دردسری چون چاپ بر روی انواع متریال، مانند شیشه هستند. یکی از بهترین چاپ‌های مدرن، چاپ روی شیشه هنر نوین بوده، که نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده و طرفداران زیادی را در سطح جهانی دارد. این چاپ می‌تواند زینت‌بخش شیشه سکوریت در محل کار و شیشه پنجره در منازل افراد باشد و بر جذابیت فضا می‌افزاید.

انواع چاپ روی شیشه

چاپ بک لایت چاپ با جوهر سفید  چاپ بدون جوهر سفید  چاپ بدون پشت نور چاپ با پوشش ضد خش چاپ با پوشش مقاوم کننده

مزایا و معایب چاپ شیشه چیست؟

یکی از علت‌های که چاپ بر روی شیشه مورد استقبال بی‌نظیری قرارگرفته، به دلیل قیمت مناسب و ماندگاری بالای آن است. و همین‌طور می‌توان به حمل و نصب راحت، دوام و مقاومت بالا به دلیل جنس به‌کاررفته در ساخت آن در برابر رطوبت و دما، قابلیت چاپ باکیفیت بدون هیچ نوع محدودیت، تنوع و وضوح‌بالا، استفاده از جوهر بادوام و ثبات رنگ و قابلیت شستشو اشاره نمود. 

و اما اشکال استفاده از آن این است که، بعد از برش و طرح و رنگ‌بندی قابل‌تغییر نیست.

کاربردهای چاپ روی شیشه

برای انواع فضاهای تفریحی و تجاری مانند آکواریوم چاپ تندیس‌ها چاپ بر روی شیشه سکوریت در کابین آسانسور، شیشه بالکن و... چاپ روی تابلوهای شیشه‌ای چاپ شیشه اتاق عمل چاپ روی شیشه‌های دکوراتیو، پارتیشن‌ها، انواع میزها و شیشه بین کابینتی شیشه حمام

مراحل چاپ روی شیشه با دستگاه فلت‌بد

برای چاپ روی شیشه معمولاً از دستگاه فلت‌بد کمک می‌گیرند تا با دقت و سرعت بالایی چاپ انجام شود. در چاپ شیشه، جوهر به‌طور مستقیم بر روی سطح صیقلی پخش می‌شود. البته قبل از انجام کار باید سطح شیشه را از هر نوع آلودگی پاک کرد و برای خشک شدن جوهر از تابش نور از اشعه یووی استفاده می‌شود. 

قیمت چاپ روی شیشه چقدر است؟

قیمت چاپ بر روی شیشه به عوامل مختلفی بستگی داشته، ازجمله: ابعاد شیشه، رنگ مورداستفاده در چاپ، استفاده از یراق‌آلات مرغوب، متراژ، اندازه و حجم کار، پوشش چاپ، ساخت قالب برش و  هزینه برش شیشه در سایز و اندازه‌های مختلف.

چاپ روی پلکسی چیست؟

چاپ روی پلکسی  یا چاپ روی طلق، از انواع چاپ فلت بد است. این چاپ در ساخت دکور، سازه های فروشگاهی، پارتیشن‌بندی، سقف کاذب و دیگر اجزای استفاده‌شده در دکوراسیون به کار می‌رود.

چاپ روی پلکسی هنر نوین در بین رقبا از با کیفیت ترین چاپ های فلت بد بازار به حساب می آید.

انواع پلکسی

پلکسی شفاف پلکسی مات پلکسی رنگی پلکسی آینه‌ای

انواع کاربرد چاپ پلکسی

موارد استفاده از چاپ پلکسی در فضاهای مختلفی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

استفاده در لوح تقدیرها و تندیس‌ها چاپ روی ظروف هتل‌ها و رستوران‌ها  پوشش عکس  حفاظت از لوازم‌آرایشی و بهداشتی در ساخت آکواریوم استفاده در باجه‌های خودپرداز برای لعاب معماری و ساخت ماکت

مزایای چاپ پلکسی چیست؟

ضخامت کم، در حدود ۱ تا ۴۰ میلی¬متر قابل‌استفاده در تمامی فضاها قابلیت شستشو وزن سبک جاذب رطوبت انعطاف‌پذیری زیاد ثبات رنگ و وضوح‌بالا تنوع زیاد در طرح و رنگ مقاومت و استحکام بالاتر نسبت به شیشه

معایب پلکسی

خراشیده شدن  جاذب گردوغبار

مراحل سفارش چاپ روی پلکسی

مشتری باید فایل موردنظر خود را به فرمت PSD و Tiff برای مجموعه موردنظر ارسال نماید، تا چاپی باکیفیت انجام گیرد. سپس مشاوران و کارشناسان مجموعه بعد از تأیید نهایی دست به اقدامات لازم جهت چاپ می‌زنند.

هزینه چاپ پلکسی چقدر می‌شود؟

قیمت این نوع چاپ، به میزان جوهر، ابعاد، وزن، رنگ زمینه و... وابسته است. پس از ارسال فایل و بررسی‌های مختلف بسته به حجم و اندازه کار مدت تحویل محصول متفاوت خواهد بود.

رول اپ چیست؟

یکی از پرکاربردترین استندهای تبلیغاتی، رول اپ بوده، که یک سازه آلومینیوم زیبا و مقاوم است که زیبایی دوچندانی را به تبلیغات می‌دهد و به‌راحتی با فنر جمع می شود. این نوع ابزار تبلیغاتی باعث جلب‌توجه افراد زیادی شده و نام برند شما را بیشتر بر سر زبان ها می اندازد. رول آپ در سالن‌های همایش، سمینارها، مکان‌های عمومی مثل پارک و بیمارستان و مراکز بهداشتی و حتی جلو سینماها کاربرد دارد. البته باید فضای لازم و محل مناسب برای استفاده از آن موردتوجه قرار گیرد، تا بازخورد خوبی را داشته باشد. بر روی رول آپ ها، معمولاً لوگوی شرکت ها، شعارهای تبلیغاتی، تخفیفات محصولات، منوی رستوران ها و... حک می شود.

انواع رول آپ

در حالت کلی دو نوع رول اپ ثابت و گردان وجود دارد، که ورقه‌های پی وی سی بیشترین محبوبیت را در بین افراد دارد.

مزایای رول‌آپ

قابلیت استفاده مجدد ساخته‌شدن از مواد باکیفیت حمل‌ونقل آسان داشتن وزن سبک داشتن قیمت‌های بسیار مناسب چاپ در هر ابعاد و سایزی

عوامل مؤثر بر تأثیرگذاری رول‌آپ در تبلیغات

داشتن چاپ حرفه‌ای استفاده از رنگ و طرح مناسب داشتن وضوح بالا بهره بردن از جوهر باکیفیت

نتیجه گیری

مجموعه هنر نوین چند سال است که در زمینه انواع چاپ فعالیت دارد و توانسته همکاری‌های مختلفی را با برندهای معتبر رقم بزند. این مجموعه از بهترین مواد و مجهزترین دستگاه‌ها برای انجام پروژه های خود استفاده می‌کند. و به دلیل داشتن افراد خبره و توانمند و کیفیت کار بالا، افراد زیادی را جلب محصولات خود کرده است. تمامی کارهای بی‌نظیر هنر نوین با قیمت های بسیار مناسب انجام‌شده و هدف مجموعه بر این است که رضایت همگان را جلب کند. اگر شما هم علاقه مند به انواع چاپ هستید، می توانید با یک تماس از مشاوره و اجرا کار خود با این مجموعه به هدف خود برسید.

شماره های تماس:  ۰۲۱۲۶۳۱۳۸۱۶ | ۰۲۱۲۶۳۱۳۸۱۷

آدرس: تهران، شرق به غرب اتوبان رسالت، ابتدای خیابان بنی هاشم، نبش بزرگراه، کوچه هشت متری اول، پلاک ۱۵، واحد ۱ و ۲

منبع: الف

کلیدواژه: چاپ روی شیشه چاپ بر روی انواع چاپ هنر نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، سعید نورایمانی اظهار داشت:  بعد از این مهلت مجوزها قدیمی و فاقد شناسه یکتا از نظر قانونی اعتبار ندارد و این نوع کسب و کارها فاقد مجوز محسوب می شوند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه علی رغم اطلاع رسانی های انجام شده هنوز بسیاری از کسبه برای تبدیل مجوز های خود از کاغذی به الکترونیکی اقدامی نکرده اند؛ از کلیه صاحبان مشاغل، اصناف، کسبه و بازاریان استان یزد خواست به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در دریافت خدمات بانکی، بیمه ای، مالیاتی و غیره هر چه سریعتر نسبت به الکترونیکی کردن مجوز های کسب و کار خود اقدام کنند. 

به گفته وی صاحبان کسب و کار برای انجام این کار باید  به درگاه ملی مجوز ها به نشانی mojavez.ir   مراجعه نمایند و داشتن شماره پشت کارت ملی، شماره جواز کسب و کار و کد پستی محل کسب و کار برای فرایند الکترونیکی شدن الزامی است و این فرایند در کوتاه ترین زمان ممکن قابل انجام است. 

نورایمانی ادامه داد: فرایند تبدیل مجوزها به الکترونیکی کاملا رایگان و با استفاده از گوشی تلفن همراه در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است.

دیگر خبرها

  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • (ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود