Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@03:13:28 GMT

فرماندار جدید نظرآباد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۳۶۰۳

فرماندار جدید نظرآباد منصوب شد

گروه استان‌ها- حسین بغدادی بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان نظرآباد منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نظرآباد،  مجتبی عبداللهی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان نظرآباد که عصر امروز در فرمانداری نظرآباد  برگزار شد، با  تقدیر از تلاش‌های قاسمی، فرماندار سابق نظرآباد بعنوان مسئولی اخلاق مدار و صبور اظهار داشت: جابه‌جایی مدیران طبیعی است و نیروهای جدید و تازه نفس برای سرعت بخشیدن به برنامه‌ها، جایگزین می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سرپرست فرمانداری شهرستان نظرآباد فردی خوشنام، خدوم، تلاشگر و دارای محبوبیت و کارنامه درخشان خدمت هستند.

عبداللهی با بیان اینکه امید است که تحول آفرین و موفق در توسعه و تحول شهرستان نظرآباد باشند، بیان کرد: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی با نگاه دولت مردمی و قوی فعالیت خود را آغاز کرده و ما باید در چارچوب اهداف و سیاست‌های این دولت  همگام باشیم.

فرمانداران دهگلان و بیجار منصوب شدندفرماندار جدید "قروه" منصوب شدسرپرست فرمانداری شهرستان شوش به زودی معرفی می‌شود

استاندار البرز  با اشاره به اینکه استانی سرشار از ظرفیت و فرصت‌های نهفته است که شکوفایی آنها، کار و تلاش مضاعف و شبانه روزی می‌طلبد گفت: یکی از ویژگی‌های این دولت، پرکاری و پرتلاشی است و به صورت شبانه روزی در حال کار و فعالیت در مسیر حل مسائل و همچنین آبادانی و پیشرفت کشور است و مقام عالی اجرایی کشور در این راستا زبانزد و الگو است.

عبداللهی گفت: باید تمامی مدیران استان یک روز در هفته را به صورت خاص به دیدارهای چهره به چهره با مردم اختصاص دهند و با دید مثبت و شکیبایی به چاره اندیشی برای حل مسائل آنها بپردازند.

استاندار البرز  با بیان اینکه  مهمترین معیارهای انتخاب و انتصاب مدیران  مردمی بودن، دل در گرو انقلاب و شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنها داشتن است، تصریح کرد:  مدیران به حل مسائل و موضوعات پرسنل و راه‌اندازی تعاونی‌های مسکن و مصرف بپردازند.

عبداللهی  گفت: فساد ستیزی باید مهمترین دغدغه ما باشد همچنین از مدیران استان انتظار دارم که در جهت امیدافزایی در جامعه و ارائه گزارش عملکرد به مردم، اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه ایجاد تحرک انقلابی در حوزه های مختلف و در مسیر توسعه ضرورت دارد، افزود: باید تمام امور را در سایه وحدت، انسجام و یکپارچگی و تلاش و خردجمعی به بهترین نتیجه برسانیم.

استاندار البرز گفت: نظرآباد در حوزه‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی، صنعتی، تولیدی ظرفیت های فراوانی دارد که باید مد نظر قرار گیرد.

در پایان این مراسم حسین بغدادی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان نظرآباد معارفه شد و از تلاش‌های قاسمی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانداری شهرستان شهرستان نظرآباد منصوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل

فرماندار شهرستان اردل از پیدا شدن جسد مردی ۴۵ ساله با دست و پا و دهان بسته در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

یعقوب شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به تماس اهالی یکی از روستاهای شهرستان اردل در خصوص پیدا شدن یک جسد در رودخانه، اظهار داشت: بر اساس این تماس در کنار رودخانه‌ای در روستای بالد شهرستان اردل یک جسد مرد پیدا شد.

وی با اشاره به حاضر شدن دستگاه‌های ذیربط پس از تماس از جمله اورژانس، هلال احمر، دادستان و فرماندار، عنوان کرد: طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد 45 ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد. این جسد 2 هفته در آب بوده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد