Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:29:53 GMT

برای بهینه سازی تبلیغات گوگل چه اقداماتی انجام دهیم؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۳۹۸۰

برای بهینه سازی تبلیغات گوگل چه اقداماتی انجام دهیم؟

حتما تا به حال این حرف را از اکانت منیجرهای گوگل شنیده اید؛ که گوگل جایگاه نمی فروشد  این یعنی، برنده شدن در مزایده صرفا به معنای گرفتن بهترین جایگاه نیست. مهم این است که چه هدفی را برای تبلیغات خود در نظر گرفته‌اید. در این مطلب افراک بررسی می‌کند که برای بهینه سازی تبلیغات گوگل چه راهکاری باید داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مراحل بهینه سازی تبلیغات در گوگل
هر چه کمپین‌های گوگل بهینه‌تر باشد، شانس بیشتری برای برنده شدن در سیستم مزایده‌ای گوگل دارید. بهینه سازی تبلیغات گوگل شامل اقدامات گسترده‌ای است، که باعث افزایش هدفمندی کمپین‌های تبلیغاتی و کاهش کلیک‌های نامعتبر، کاهش هزینه تبلیغات و افزایش کوالیتی اسکور می‌شود. در نهایت هدف از بهینه سازی تبلیغات گوگل افزایش نرخ بازگشت سرمایه تبلیغاتی است.

اولین قدم: انتخاب کلمه کلیدی مناسب 
یکی از راهکارها برای افزایش بازدهی کمپین گوگل ادز و بهبود کیفیت تبلیغات در گوگل، انتخاب کلمات کلیدی مناسب و مرتبط است. کلمات کمپین باید چند ویژگی اساسی داشته باشند؛ در درجه اول کلمات کلیدی کمپین باید خاص باشند.

اگر اولویت شما، قرار گرفتن در دید بسیاری از مخاطبان است، می‌توانید از کلماتی که اکثرا در تبلیغاتشان استفاده می‌کنند، بهره ببرید. در درجه آخر، تبلیغات خود را گروه بندی کنید؛ کلمات کلیدی و تبلیغات خود را بر اساس محصولات، خدمات یا سایر دسته ها در گروه های تبلیغاتی گروه بندی کنید. این اقدام باعث جذب مشتریان هدف شما خواهد شد.

دومین قدم: بهینه سازی لندینگ پیج 
یکی دیگر از اصلی ترین فاکتورهای بهینه‌سازی گوگل ادز، توجه ویژه به لندینگ پیج کمپین است؛ همان طور که می‌دانید برای افزایش بازدهی کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانید آن‌ها را بسنجید و در نهایت به بهترین حالت ممکن بهینه کنید.

سومین قدم: انتخاب استراتژی مناسب 
اهداف کمپین شما باید با اهداف نهایی کسب و کار شما منطبق باشد. هر کمپین گوگل ادز، نقش کوچکی در رسیدن به آن هدف نهایی ایفا می‌کند. کمپین‌های متفاوت می‌تواند اهداف مختلفی داشته باشد. برای مثال، کلماتی که میزان نمایش بالایی دارند می‌تواند در کمپین‌هایی با هدف دریافت سهم نمایش بالا نقش ایفا کنند.

کلام آخر ـ بهینه سازی گوگل ادز با افراک 
مرحله شارژ اکانت گوگل ادز را فراموش نکنید! برای بهینه سازی اقدامات فراوانی وجود دارد: ما در این قسمت به صورت مختصر به ۳ قدم اشاره کردیم؛ در صورتی که نیاز به توضیح بیشتری دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۲۰۰۰ ارتباط بگیرید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها توسعه اقتصادی جستجوی گوگل گوگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی جستجوی گوگل گوگل توسعه اقتصادی جستجوی گوگل گوگل بهینه سازی تبلیغات سازی تبلیغات گوگل گوگل ادز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با برخورد وحشیانه و خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین و مردم غزه و بازداشت ۵۵۰ نفر از دانشجویان، کمپین «آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه» توسط سازمان زیباسازی در فضای تبلیغات شهری پایتخت اجرا شده‌است.

در این کمپین تصاویری از سرکوب دانشجویان آمریکایی در محوطه دانشگاه توسط پلیس این کشور و سرکوب و کشتار مردم غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی به نمایش درآمده است، آزادی بیان به سبک آمریکا و اسرائیل به تصویر کشیده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)