Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حدادعادل عصر شنبه در نشست با اصولگرایان اردبیل و در پاسخ به برخی گلایه‌ها از دولت سیزدهم اظهار کرد: رئیس جمهور در هنگام ثبت‌نام اعلام کردند که به هیچ جریان و جناحی تعلق ندارند بلکه متعلق به همه مردم هستند و ما از این دیدگاه حمایت کرده و امروز نیز سعی می‌کنیم تا در عزل و نصب‌ها دخالتی نداشته و دست دولت را در این زمینه باز بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تنها هفت استاندار با پیشنهاد شورای ائتلاف منصوب شدند و تعدادی از معاونان استاندار و معاونان وزرا نیز از بین نیروهای انقلابی و ائتلاف انتخاب شده و مشغول فعالیت هستند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دولت روند انتصابات را در ماه‌های اخیر آغاز کرده اما گلایه‌ها از طولانی شدن برخی تصمیم‌گیری‌ها و انتصابات است که قطعاً در دیدار پیش رو با رئیس جمهور گلایه‌های مطرح شده در این زمینه را اعلام خواهیم کرد.

حدادعادل افزود: شاید دلیل این تأخیر احتیاط دولت در جلوگیری از انتصاب‌های نامناسب است تا از ابتدای فعالیت‌ها جلوی افراد ناشایست و بی‌انگیزه گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بهتر است نیروهای انقلابی مشکلات و دغدغه‌های مردم را در حوزه‌های اقتصادی، اشتغال‌آفرین و … به جد پیگیری کنند و تنها روی مسائل سیاسی و انتصابات متمرکز نشوند.

حدادعادل اضافه کرد: ما هنوز برای این موضوع که اختلاف اصولگرایان و احزاب بر سر چیست پاسخی روشن و شفاف دریافت نکردیم، ادامه داد: بهتر است به غیر از موضوع عزل و نصب‌ها، مسائل و موضوعات دیگر با همکاری استانداران و نمایندگان استان در مجلس پیگیری شده و تداوم حرکت‌های انقلابی و تحول‌آفرین را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: ما تصمیم گرفتیم تا در شورای ائتلاف فعالیت نمایندگان مجلس و پارلمان محلی را مورد رصد و نظارت قرار دهیم تا با ارزیابی عیوب و حسن نمایندگان در مجلس و پارلمان محلی بتوانیم یک محاسبه دقیق را در مورد عملکرد افراد و کارنامه آنها ارائه کنیم تا در انتخابات پیش رو دلایل متقن برای حمایت از نیروهای خاص داشته باشیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: مشکل بیکاری در جامعه در کوتاه مدت حل نمی‌شود و دولت در یک برنامه ۲ ساله سعی می‌کند تا مشکلات و گرفتاری‌های انباشت شده در این حوزه را که بر اثر تحریم، فساد و تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی رقم خورده به نوعی حل و فصل کنیم.

کد خبر 5445416

منبع: مهر

کلیدواژه: انتصاب مقامات عزل و نصب غلامعلی حدادعادل دولت سیزدهم رئیس جمهور اشتغال اصولگرایان انتخاب استانداران بیکاری بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی گردشگری اردوهای راهیان نور جهاد تبیین شیوع کرونا ایلام عکس استانها مشهد خراسان رضوی شورای ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است