Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@22:04:37 GMT

کلوپ: گرفتن ۳ امتیاز تنها چیزی است که برایم اهمیت دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۴۶۸۱

کلوپ: گرفتن ۳ امتیاز تنها چیزی است که برایم اهمیت دارد

برای سرمربی تیم فوتبال لیورپول مهمترین بخش از بازی تیمش برابر برایتون را کسب پیروزی و کم کردن فاصله با منچسترسیتی صدرنشین دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لیورپول روز گذشته (شنبه) در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس موفق شد میزبان خود برایتون را با گل‌های لوئیس دیاس و محمد صلاح با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و فاصله سه امتیازی‌اش با منچسترسیتی صدرنشین را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاح با گلی که در این بازی زد حالا در فصل جاری لیگ برتر 20 گله است و این برای چهارمین بار در پنج سال حضورش در آنفیلد است که این کار را انجام می‌دهد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پس از پیروزی تیمش برابر برایتون گفت: بازی سختی بود. حریف تیمی سرسخت بود. ما چند دقیقه زمان نیاز داشتیم تا به بازی برگردیم. از لحظه‌ای که بر بازی سوار شدیم، آن را به شیوه‌ای واقعاً خوب مدیریت کردیم. من فکر نمی‌کنم که شما بتوانید مدام جلوی حملات تیمی مثل برایتون را بگیرید، چون آنها تیمی باکیفیت هستند. با این وجود ما تلاش‌مان را انجام دادیم و یک گل بسیار زیبا هم به ثمر رساندیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، چون در شرایط مختلف، موقعیت‌های گلزنی داشتیم.

این سرمربی آلمانی افزود: نیمه دوم با یک موقعیت گلزنی خوب برای برایتون آغاز شد، اما بعد از آن ما دوباره بر بازی سوار شدیم و گل دوم را هم زدیم. حریف در دو دقیقه پایانی دوباره خطرساز شد، اما آلیسون بکر دروازه‌بان کلاس جهانی ما آن را مهار کرد. با اینکه او در همه بازی‌ها مجبور نمی‌شود اینطور واکنش نشان دهد، اما باز هم نشان داد که هر وقت لازم باشد می‌تواند اینگونه از دروازه تیم دفاع کند. به نظرم لیورپول شایسته کسب هر سه امتیاز بازی بود و در واقع این تمام چیزی است که برای من اهمیت دارد. من از بابت عملکرد تیمم در این بازی بسیار راضی‌ام.

لیگ برتر انگلیس| لیورپول به 3 امتیازی من‌سیتی رسید

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لیورپول یورگن کلوپ لیگ برتر انگلیس لیورپول یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است

سرمربی لیورپول به درگیری با محمد صلاح واکنش نشان داد. 

طرفداری | لیورپول در حالی مقابل وست هم به تساوی 2-2 رسید که جنجالی ترین صحنه بازی، خارج از مستطیل سبز رقم خورد. محمد صلاح و یورگن کلوپ هنگامی که این بازیکن مصری می خواست وارد زمین شود، با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند. 

یورگن کلوپ در مصاحبه پس از بازی در مورد این درگیری صحبت کرد. 

- می توانید بگویید چه اتفاقی افتاد؟

نه. ما در رختکن در مورد این موضوع حرف زدیم و این قضیه برای من تمام شده است. همین، تمام شد. 

بیشتر ببینید: 

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس

فیلم درگیری محمد صلاح و یورگن کلوپ 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!