Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@20:11:05 GMT

خانواده معظم شهدا در استان بوشهر تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۸۴۳۵

خانواده معظم شهدا در استان بوشهر تجلیل شدند

گروه استان‌‌ها -همزمان با روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، خانواده معظم شهدا در استان بوشهر تجلیل شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد تقی ایرانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز شهید و سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) در بوشهر اظهار داشت: امروز ما وارث خون پاک شهیدان هستیم که برای هر مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 72 شهید خون خود را نثار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برای هر مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران یک کربلا برپا شده است، افزود: امروز مدیران باید با عمل جهادی و انقلابی در راستای خدمت به ملت بزرگ ایران، پاسدار خون شهدا باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: همه ما مدیران مورد قضاوت جامعه قرار خواهیم گرفت و امیدوارم فراموش نکنیم کجا ایستاده‌ایم و چه وظایف در قبال این ملت بزرگوار داریم.

ایرانی با استناد به آیات قرآن کریم جایگاه شهدا را نزد ایزد منان را مورد اشاره قرار داد و گفت: شهادت در ظاهر نوعی مرگ است، اما در واقع حیاتی حقیقی است چراکه بر اساس آیات قرآن کریم ، شهیدان زنده‌اند و نزد پروردگار روزی می‌خورند، لذا شهید و شهادت مقامی ویژه و جایگاهی رفیع در پیشگاه الهی است.

وی بیان کرد: امروز فرزندان انقلاب اسلامی ایران و سپاه پاسداران، هیمنه آمریکا و اسرائیل را در منطقه درهم شکسته و قدرت پوشالی و بی عرضگی آنان را به رخ دنیا کشانده است که امروز هر کشوری که به آن ظلم می‌شود سنگی به سمت آنان پرتاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا به خوبی می‌داند و اعتراف می‌کند که توان رویارویی با ایران را ندارد، تصریح کرد: روزی تلاش آمریکا بر این بود که با ایران بجنگند و بر همین اساس تلاش کردند تا با سلاح، آموزش به گروه‌های تروریستی و حتی حضور فیزیکی و تسلط بر آب‌های منطقه در برابر ایران بایستند اما امروز به صراحت اعتراف می‌کنند که تلاش می‌کنیم با ایران وارد جنگ نشویم.

بزرگداشت شهدا؛ تحقق آرمان‌های ولایتآیین تجلیل از خانواده شهدای استان کرمان برگزار شد + تصویر187هزار اسناد شهدا و ایثارگران در استان اردبیل جمع‌آوری شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر از برقراری امنیت پایدار در استان خبر داد و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با عزت، اقتدار، توکل بر خدا و در پناه خون شهدا از امنیت، آرامش و توسعه برخوردار است.

ایرانی افزود: در عرصه مقابله با ویروس کرونا در تحریم کامل امروز جز کشورهای برتر در مهار کرونا قرار داریم و از مردم تقاضا می‌شود واکسن تزریق می‌شود و هموطنان برای تزریق نوبت سوم واکسن کرونا تعلل نکنند.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح دوشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی خلیج فارس بر روی ناو شهید منجزی در خلیج فارس اظهار کرد: ۱۰ اردیبهشت در تاریخ پرافتخار ایران روز بسیار مهم و ماندگاری است که یادآور رشادت و فداکاری ملت سرافراز ایران و فرار و شکست تاریخی اشغالگران متجاوز پرتغالی بعد از ۱۱۷ سال سلطه جابرانه بر سواحل جنوبی کشور است.

وی در ارتباط با مستندات تاریخی نام خلیج فارس نیز گفت: در خصوص نام خلیج فارس، همچنان که اسناد معتبر تاریخی نشان می‌دهد و مورخان بزرگ نیز به این مهم صحه گذاشته‌اند، این منطقه از همان ابتدا و از گذشته با عنوان خلیج فارس مطرح بوده است، در حالی که امروزه برخی از کشورهای غربی و منطقه‌ای که حتی برخی از آنها سابقه تأسیس آنها به ۶۰ سال هم نمی‌رسد، تلاش می‌کنند تا یک نام جعلی که فاقد مستندات تاریخی است را برای خلیج فارس بکارگیری کنند که البته سازمان ملل و دیگر سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی همواره اذعان دارند که غیر از عنوان خلیج فارس نام دیگری را نمی‌شناسد.

استاندار بوشهر ابراز داشت: امروز ایران اسلامی قدرت اول و مطلق خلیج فارس است و با دوستی و برادری با کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس از این آبراه راهبردی مراقبت می‌کنند.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه در طول تاریخ هر بار دشمنان و متجاوزان قصد تعرض به منطقه را داشته‌اند در خلیج فارس با شکست مواجه شده‌اند افزود: دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جزیره فارسی با فرماندهی سردار رزمجو و ذلت و خواری آنها در برابر دیدگان جهانیان، اقتدار کشور را به جهانیان نشان داد.

وی همچنین با بیان اینکه عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها، اقتدار و قدرتمندی نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب را به جهانیان نشان داد تصریح کرد: اگر دشمنان در محدوده خلیج فارس، دست از پا خطا کنند، روزگار سخت و تاریکی برایشان رقم می‌خورد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: همایش روز ملی خلیج فارس با کیفیت مطلوبی برگزار شده و انتظار می‌رود در انعکاس و اطلاع‌رسانی این برنامه و نام بزرگ خلیج فارس، رسانه‌ها اهتمام ورزند.

محمدی‌زاده با تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم اظهار داشت: اهالی رسانه و هنرمندان، نسبت به انعکاس داخلی و خارجی این روز بزرگ اهتمام ورزند تا جهانیان با عظمت خلیج همیشه فارس آشنا شوند.

وی افزود: یاد و خاطره مجاهدان رشید میهن در مبارزه با استعمارگران انگلیسی و پرتغالی و آمریکایی را گرامی می‌داریم و امیدوارم همواره شاهد موفقیت و سربلندی ایران عزیز و خلیج فارس باشیم.

استاندار بوشهر به سابقه مبارزاتی استان بوشهر اشاره و خاطر نشان کرد: بوشهر در طول پنج قرن با استعمارگران جنگیده و نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است.

کد خبر 6091979

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود