Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:28:36 GMT

آمادگی کامل جایگاه‌های عرضه سوخت برای نوروز

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۹۴۰۷

آمادگی کامل جایگاه‌های عرضه سوخت برای نوروز

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان از آمادگی کامل جهت عرضه سوخت در جایگاه‌ها به هموطنان و مسافران نوروزی خبر داد.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، از آمادگی کامل جهت عرضه سوخت در جایگاه‌ها به هموطنان و مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: تامین و توزیع سوخت مورد نیاز مجازی عرضه بنزین و نفتگاز و مصرف‌کنندگان عمده و جزء در همه روزها از اولویت‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است؛ اما در ایام تعطیلات نوروزی که ترددها افزایش یافته و هموطنان به مسافرت می‌روند، شرکت اهتمام ویژه‌ای داشته و منطقه زنجان از آمادگی کامل در جهت عرضه سوخت و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و مراجعه‌کنندگان برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه ۱۰۰ باب جایگاه‌ عرضه سوخت مایع و CNG استان آماده تامین، ذخیره و عرضه سوخت بوده و تاکید بر ارائه امکانات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با انتشار ویروس کرونا به صورت ۲۴ ساعته به مشتریان، مسافران و مراجعه‌کنندگان ارائه خدمات خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: در همین راستا طرح نظارت و ارزیابی عملکرد جایگاه‌های عرضه فرآورده های نفتی، در قالب گروه‌های گلگشت نوروزی، از ۲۳ اسفند تا ۱۵ فروردین در سطح استان فعالیت کرده و با اعزام کارشناسان به نواحی و جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه نسبت به کنترل و پیگیری رفع موارد احتمالی اقدام خواهد کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با اشاره به ارائه خدمات اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به ارباب‌رجوع در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: بخش تکریم ارباب رجوع همچون سال‌های گذشته در نوروز امسال نیز فعال بوده و هموطنان می‌توانند با دانلود نرم‌افزار " باک " از پایگاه اینترنتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به نشانی WWW.NIOPDC.IR نسبت به ردیابی نزدیک‌ترین جایگاه عرضه سوخت در محل مورد نظر اقدام و خدمات دریافت کنند.

حبیبی خاطرنشان کرد: همچنین کارشناسان این شرکت در واحد پاسخگویی و ارتباط با مشتریان با شماره تماس ۰۹۶۲۷ آمادگی دارند تا هرگونه پیشنهاد، شکایت و راهنمایی واصله مربوط به جایگاه و فراورده‌های نفتی از سراسر کشور را در ایام تعطیلات در کمترین زمان ممکن دریافت و پاسخگو باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان نوروز جایگاه سوخت پخش فرآورده های نفتی آمادگی کامل عرضه سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!

روزگار خودرو نوشت: مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.   برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.   به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.   حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.   آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود