Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین-پرهام کریمی؛ این روزها که برخلاف سالیان گذشته که بازار خودرو در پایان سال رونق می گرفت، انتظار خریداران برای خبر دستیابی به توافق، این بازار را با رکود سنگینی مواجه کرده است؛ انتظارها برای کاهشی شدن قیمت ها حداقل امروز برآورده شد و در بسیاری از خودروها کاهش قیمت را شاهد بودیم و گزارش میدانی از بازار سرد خودرو نیز حاکی از کاهش قیمت ها در اکثر مدل ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما، که دیروز افزایش قیمت دو میلیونی داشت امروز تغییری نداشت و همان ۳۶۱ میلیون تومان معامله شد. در مدل با سقف فلزی نیز قیمت ها ثابت ماند و این خودرو ۳۴۵ میلیون تومان معامله شد.

۲۰۶ تیپ دو امروز هم بدون تغییر، با قیمت ۲۶۲ میلیون تومان معامله شد. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که دیروز افزایش دو میلیون تومانی داشت دوباره با کاهش قیمت به همان ۳۱۹ میلیون تومان هفته گذشته رسید. این خودرو در نسخه فول آپشن نیز کاهش یک میلیون تومانی قیمت را شاهد بود و به قیمت ۳۲۵ میلیون تومان معامله شد.

پژو پارس LX نیز که دیروز با افزایش یک میلیون تومانی به قیمت ۳۲۹ میلیون تومان رسیده بود، امروز با کاهش سه میلیون تومانی به قیمت ۳۲۶ میلیون تومان معامله شد و در مدل ساده نیز همانند دیروز بدون تغییر با قیمت ۲۷۵ میلیون تومان معامله می شود.

سمند EF۷ که دیروز با افزایش دو میلیون تومانی ۲۸۱ میلیون تومان معامله شد، امروز کاهش قابل توجهی داشت و با ۵ میلیون تومان کاهش ۳۵۵ میلیون تومان معامله شد.

دنا معمولی نیز که دیروز با افزایش ۲میلیون تومانی به قیمت ۳۶۰ میلیون تومان رسیده بود امروز ۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و ۳۵۵ میلیون تومان معامله شد.

پراید ۱۱۱ نیز همچنان خیال پایین آمدن ندارد با بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۱۸۶ میلیون تومان و در مدل ۱۳۱ تولید نیز بدون تغییر قیمت همانند هفته گذشته، ۱۷۰ میلیون تومان معامله شد.

ساینا که دیروز کاهش قیمت دو میلیون تومانی را ثبت کرده بود، امروز هم یک میلیون تومان دیگر کاهش یافت و ۱۹۰ میلیون تومان معامله شد.

اخبار مرتبط ۱۵:۳۸:۴۳ قیمت ها همچنان صعودی است / پژو ۲۰۷، سه میلیون تومان گران شد ۱۵:۲۹:۵۱ اولیانوف: بن بستی در مذاکرات نیست ۱۵:۰۵:۵۷ رایزنی مورا و باقری ۱۳:۴۲:۲۲ پیش بینی قیمت طلا و ارز برای هفته پایانی اسفند / عوامل تاثیرگذار در قیمت ها کدام اند؟ ۱۲:۵۹:۵۶ انتظار دارم با روسیه به توافق برسیم ۱۵:۳۲:۳۴ قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو به ۲۶۴ میلیون تومان رسید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سمند قیمت پژو بازار خودرو معامله مذاکرات توافق میلیون تومان معامله شد ۵ میلیون تومان میلیون تومانی بدون تغییر کاهش قیمت دو میلیون قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط

هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران با کاهش ۳۶ تومانی، به قیمت ۳ میلیون و ۴۸۶ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه امامی نیز با کاهش ۴۲۶ هزار تومانی، در کانال جدید قرار گرفت و به قیمت ۴۱ میلیون و ۹۸۳ هزار تومان فروخته شد.

قیمت انواع ارز، سکه و طلا را در روز شنبه، هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی)

۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان

یورو

۴۷ هزار و ۲۳۲ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۳۸ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان

سکه امامی

۴۱ میلیون و ۹۸۳ هزار تومان

نیم سکه

۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۵ میلیون تومان

سکه گرمی

۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۳ میلیون و ۴۸۳ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۵ میلیون و ۱۱۶ هزار تومان

هر انس طلا

۲۳۳۸.۱۲ دلار

منبع: خبرآنلاین

tags # قیمت سکه ، قیمت طلا ، قیمت دلار سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • قیمت طلا وسکه امروز یک شنبه 9 اردیبهشت/قیمت سکه در سراشیبی
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت؛ تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر سقوط کرد