Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@19:02:32 GMT

مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۰۲۰۸

مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم شد


 پس از جدایی توافقی رسول خطیبی از تیم فوتبال آلومینیوم اراک سید مهدی رحمتی دروازه‌بان سابق استقلال که سابقه هدایت شهرخودرو در لیگ برتر را نیز در کارنامه خود دارد به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

بعد از قطع همکاری باشگاه آلومینیوم با رسول خطیبی، شنیده‌ها حکایت از این داشت که صمد مرفاوی هدایت این تیم را به عهده گرفته، اما حضور مهدی رحمتی در باشگاه آلومینیوم نشان داد که شانس رحمتی برای هدایت آلومینیوم، بیشتر از مرفاوی و سایر گزینه‌هاست و مدیران باشگاه آلومینیوم، او را که در مشهد کارنامه قابل قبولی داشت به عنوان سرمربی جدید آلومینیوم انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده لیگ برتری فوتبال استان مرکزی که در ۹ مسابقه اول لیگ خوب ظاهر شده بود و ۵ پیروزی و ۴ تساوی در این بازی‌ها به دست آورد از نوزدهم آذرماه که در بازی خانگی فجر سپاسی را مغلوب کرد دیگر بردی در کارنامه اش نداشته است.

آلومینیوم سازان که اکنون ۱۳ بازی است بردی نداشته اند تعداد تساوی‌ها را به عدد ۱۱ و شکست‌ها را به عدد ۶ رسانده اند.

آلومینیوم اراک روز پنجشنبه ۲۶ اسفند در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال در خانه به مصاف تراکتور سازی تبریز می‌رود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلومینیوم اراک لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جمعی از مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سیدمجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

دیگر خبرها

  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم