Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بوحمدان هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت، نمونه گلی را که در دیدار روز گذشته مقابل تراکتور به ثمر رساند، پیش از این هم زده بود. - اخبار ورزشی -

حمید بوحمدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد تیمش مقابل تراکتور در تبریز گفت: بعد از باخت خانگی مقابل ذوب‌آهن باید جبران می‌کردیم و البته می‌دانستیم بازی مقابل تراکتور آنهم در تبریز سخت است، اما خدا را شکر که با انجام یک بازی حساب شده برنده از زمین بیرون آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور هم تیم خوبی است و حیف که چنین تیمی در پایین جدول حضور دارد.

وی در مورد گل دیدنی و فوق‌العاده‌اش در این بازی تصریح کرد: من همیشه در تمرینات روی ضربات ایستگاهی تمرین می‌کنم و قبلاً هم از این گل‌ها در نفت تهران، ذوب‌آهن و چند تیم دیگر زده بودم. خیلی خوشحالم که روی ضربه ایستگاهی باز گل زدم و امیدوارم باز هم برای فولاد گل بزنم.

هافبک تیم فوتبال فولاد در پاسخ به این پرسش که برای کاشته زدن از بازیکن خاصی الگوبرداری می‌کند، اظهار داشت:‌ اینطور نیست که بخواهم الگوبرداری کنم، اما از کاشته زدن روبرتو کارلوس لذت می‌بردم. البته کریس رونالدو هم خوب کاشته می‌زند.

بوحمدان درباره اینکه فولاد برای چه رتبه‌ای در جدول تلاش می‌کند، خاطر نشان کرد: ما تا آخرین هفته تلاش می‌کنیم تا بهترین جایگاه ممکن را به دست بیاوریم. در لیگ قهرمانان آسیا هم تمام هدف‌مان این است که از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

هافبک تیم فوتبال فولاد راجع به پیوستن بازیکن اسپانیایی به این تیم گفت: این بازیکن قطعاً به تیم ما در لیگ قهرمانان کمک خواهد کرد.

لیگ برتر فوتبال| صعود فولاد به رده ششم با برتری در تبریز/ تراکتور همچنان در منطقه سقوط

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد

سرجی روبرتو در این تابستان بازیکن آزاد است.

طرفداری | سرجی روبرتو، کاپیتان اسپانیایی بارسلونا ممکن است راهی تیم دیگری در کاتالونیا شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا در انتهای فصل به پایان می رسد و با وجود اعلام تمایل باشگاه به تمدید قرارداد او، هنوز این اتفاق رخ نداده است. در صورتی که قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا تمدید نشود، او در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود. همین مسئله این بازیکن 32 ساله را به گزینه ای جذاب برای چندین تیم تبدیل کرده که در بین آن ها نام ژیرونا، شگفتی ساز فصل جاری لالیگا نیز به چشم می خورد. ژیرونا با سرجی روبرتو صحبت و به او اعلام کرده که از جذب او به صورت آزاد استقبال می کند. حال همه چیز به تصمیم سرجی روبرتو بستگی دارد که پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله با بارسلونا را بپذیرد یا با قراردادی بیش از یک سال، راهی ژیرونا شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!