Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در مراسم آزادی ۳۰۰ نفر از زندانیان استان کرمانشاه گفت: در برخورد با مجرمان خطرناک هیچ گذشتی نداریم. خبرگزاری میزان- آیین آزادسازی ۳۰۰ زندانی استان کرمانشاه به مناسبت اعیاد شعبانیه در قالب طرح احرار به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان و با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص)، مدیران ارشد استان و جمعی از زندانیان در زندان مرکزی کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به اینکه هیچ مکتبی مانند اسلام برای رفع مشکلات مردم اهمیت قائل نشده است، افزود: مقام معظم رهبری هم تأکید دارند که حاکمیت باید برای آسان کردن امور مردم تلاش کند که برگزاری این مراسم هم یکی از مصداق‌های حل مشکلات مردم و تحقق فرمان، ولی امر مسلمین است که به همت سپاه و بسیج حقوقدانان اجرایی شده است.

پرویز توسلی زاده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که راه شهید سلیمانی را یک مکتب معرفی کرده اند، افزود: مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سه خصوصیت دارد؛ شجاعت، تدبیر و اخلاص. اگر مدیران ما این خصوصیات را سرلوحه تصمیمات و انجام کار‌های خود قرار دهند، تمام مشکلات حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: در مدیریت دادگستری استان، همواره تلاش کرده ایم در مسیر بصیرت که لازمه همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت است، حرکت کرده و تصمیمات را بر اساس تدبیر، شجاعت و اخلاص اجرایی کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه بر لزوم کاهش جمعیت کیفری تأکید کرد و گفت: باید به سمتی برویم که جمعیت زندان‌ها مدیریت شود و تنها برای جرایم با اهمیت که چاره‌ای جز زندان ندارد، افراد وارد زندان شوند.

وی افزود: بر اساس دستورات رئیس قوه قضاییه تا ضرورت نداشته باشد نباید کسی را زندانی کنیم و تحول زمانی ایجاد می‌شود که افراد کمتری زندانی شوند و پرونده‌های کمتری تشکیل شود.

توسلی زاده در پایان ضمن اشاره به برخورد قاطع با مجرمان حرفه‌ای تاکید کرد: برای ایجاد امنیت در استان بسیار وقت می‌گذاریم و هر دو هفته یکبار با سایر متولیان امنیت در این زمینه جلسه داریم و همگان بدانند در برخورد با مجرمین خطرناک و اشرار هیچ گذشتی نخواهیم داشت و جای این افراد قطعا در زندان است و هرگونه مرخصی و موارد ارفاقی برای این افراد ممنوع است.       بیشتر بخوانید:      بیش از ۶ هزار زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای سال با کمک ستاد دیه از زندان آزاد شدند انتهای پیام/ برچسب ها: کرمانشاه آزادی زندانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرمانشاه آزادی زندانیان رئیس کل دادگستری استان استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کرمانشاه از برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر نریمانی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ اظهار کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، تأکیدات ریاست قوه قضائیه و در راستای اهداف سند تحول قضائی، برگزاری دادگاه‌ها به‌صورت علنی و برخط به‌عنوان برنامه عملیاتی دادگستری استان، با هدف تقویت زیرساخت و توسعه دادرسی الکترونیک در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: از جمله مزایای برگزاری دادگاه‌های علنی برخط، افزایش دانش و تجربه همکاران و کارکنان دادگاه‌ها، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته حقوق، حقوقدانان و به‌طور کلی عموم مردم، اقناع افکار عمومی، افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضائی و همچنین شفافیت در فرآیند رسیدگی و صدور آرای قضائی است.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برگزاری دادگاه‌های علنی برخط را از موارد مطرح شده در اصل ۱۶۵ قانونی اساسی و ماده ۳۵۲ قانون آئین دادرسی کیفری برشمرد و خاطرنشان کرد: امکان مشاهده و حضور مجازی عموم مردم در این دادگاه فراهم شده و علاقه‌مندان به مباحث حقوقی، قضائی و جلسات دادگاه‌ها می‌توانند برخط و از طریق نشانی http://skyroom.adliran.ir/ch/kermanshah-ecourt در این دادگاه‌ها حضور داشته باشند.

کد خبر 750937

دیگر خبرها

  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • واکنش محمد مهاجری به زندانی شدن یک وکیل دادگستری /یکسوی دعوا سعیدمرتضوی است و یکسو وکیلی شریف!
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند
  • ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند