Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) گفت:عملیات توسعه میدان نفتی چنگوله با بکارگیری مشاور طرح آغاز شده است و مذاکرات با سرمایه‌گذاران نیز به موازات ادامه دارد.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی نفت ایران، ابوذر شریفی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه مشاور طرح توسعه میدان نفتی چنگوله کار خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: برنامه مشاور نهایی کردن مباحث پایه‌ای و تهیه اسناد مناقصه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان سرمایه‌گذاری به منظور توسعه میدان نفتی چنگوله در استان ایلام را ۳۰۰ میلیون دلار عنوان کرد و افزود: انعقاد قرارداد با پیمانکار توسعه دهنده میدان در سال آینده انجام خواهد شد.

شریفی تصریح کرد: هدف از توسعه این میدان افزایش ظرفیت تولید نفت خام به میزان ۱۵ هزار بشکه در روز خواهد بود.

مدیرعامل شرکت متن با تاکید بر اینکه توسعه این میدان نقش مهمی در رونق اقتصادی و اشتغالزایی در استان ایلام دارد، افزود: طرح توسعه میدان نفتی چنگوله از طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهوری به استان ایلام محسوب می‌شود.

میدان مشترک نفتی چنگوله در مرز ایران و عراق، در جنوب غربی استان ایلام و حدود ۵۰ کیلومتری شهر مهران واقع شده است.

برچسب هاشرکت مهندسی و توسعه نفت ایران (متن PEDEC) میدان نفتی چنگوله

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: میدان نفتی چنگوله آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو توسعه میدان نفتی چنگوله استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان