Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@23:50:23 GMT

رحمتی سرمربی آلومینیوم اراک شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۲۰۲۳

سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی جدیدی تیم فوتبال آلومینیوم اراک انتخاب شد.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک؛ جلسه هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک برای انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه از صبح امروز (یکشنبه) با حضور همه اعضا برگزار و در پایان سکان هدایت این تیم به سید مهدی رحمتی سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک پس از بررسی گزینه‌های مدنظر و مذاکرات چند ساعته‌ای که انجام دادند، در نهایت رحمتی را به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم انتخاب کردند.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن سابق تیم‌های استقلال، سپاهان، فجرسپاسی و پیکان که سابقه دروازه‌بانی و سرمربیگری تیم شهر خودرو مشهد را نیز در کارنامه دارد و از جمله مربیان جوان فوتبال ایران به حساب می‌آید، در آلومینیوم اراک دومین حضورش در راس کادر فنی یک تیم را تجربه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: خطیبی از آلومینیوم‌ جدا شد

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی رحمتی آلومینیوم اراک رسول خطیبی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلومینیوم اراک مهدی رحمتی آلومینیوم اراک رسول خطیبی آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پرسپولیس مجبور است اینجا بیاید، ببازد و برود!

حسین عبدی مربی آلومینیوم اراک گفت: تیم‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس حتی برای بازی‌های دوستانه هم به اراک نمی‌آمدند، اما به احترام آلومینیوم مجبورند به اراک بیایند و شکست بخورند و بروند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فارس

tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • زیباترین شب فوتبالی اراک 
  • (ویدئو) پرسپولیس مجبور است اینجا بیاید، ببازد و برود!