Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک کامیون در محورهای شهرستان بیرجند ۱۰ هزار لیتر روغن مایع خوراکی غیرمجاز را کشف کردند.

سرهنگ جواد بخشی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان بیرجند به یک کامیون باری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون، ۱۰ هزار لیتر روغن مایع خوراکی غیرمجاز که به‌صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند و ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال برآورد شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی گفت: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد که متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

محموله مرغ زنده قاچاق به مقصد نرسید 

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک کامیون، ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی را به ارزش یک میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ علی وطن‌دوست افزود: ماموران انتظامی شهرستان سرایان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و طیور، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون باری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی را کشف کردند که ارزش ریالی طیور قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان گفت: در این رابطه یک خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی افزود: شهروندان می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پليس کشفیات کالای قاچاق پلیس امنیت اقتصادی یک کامیون کشف کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد نفتکش حامل سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاتم قرار گرفت. 
 وی افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه نفتکش اسکانیارا متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از استان‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد